{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistet lysten til hende :(
  • #1   23. sep 2011 jeg har det ikke godt med at finde en part til hende, hun er en enemands hest og det er kun mig der dur, derfor har jeg også så dårlig samvittighed.

  • #2   23. sep 2011 det var nu ikke det tips jeg havde håbet på....

  • #3   23. sep 2011 Det ville ikke hjælpe at lave noget andet med hende end det du plejer? Ved ikke hvad du normalt laver smiley

  • #4   23. sep 2011 det kunne være jeg bare skulle nusse og kæle med hende i et stykke tid smiley

    Anita - jeg tror ikke helt du forstår. jamsin er en enemands hest, jeg har brugt et år på at bryde gennem hendes hårde skal. det ville ikke være for hendes bedste at hun får en part eller bliver solgt,.

    søger enlig bare nogle råd:)


  • #5   23. sep 2011 Eeeej smiley

    Jeg har selv prøvet det med pony....tror det sker for alle. Det gik over af sig selv, samtidig med at jeg indså at jeg bare IKKE kunne undvære hende.


  • #6   23. sep 2011 hej nadi:)

    ja det er lidt træls, men når jeg kommer hjem fra skole kan jeg ikke bare overskue hende. desværre. men hun er jo min baby og betyder alverden for mig. og hun skal ikke sælges det betyder hun simpel hen for meget til...


  • #7   23. sep 2011 sådan har jeg det med min, men kan ikke undvære ham, så jeg gør bare som jeg plejer, også går det væk de dage hvor vi har det godt og det kommer så igen når det ikke går så godt, men sådan er det bare.. elsker min dreng og vil aldrig sælge eller bytte ham. men kender din følse

  • #8   23. sep 2011 Ja, prøv at lav noget andet.
    Nu ved jeg ikke om du tager hjem først efter skole, men ellers prøv at tage direkte der ud eller bare sæt tasken og afsted igen. Så du ikke når at sætte dig og komme i gang med noget andet. Så syntes jeg man kommer nemmere afsted.


  • #9   23. sep 2011 -har selv en enmands hest, som er meget speciel... men fik en hestepasser til ham bare de få dage jeg ikke selv kunne og hvis jeg skulle på ferie, og da han lærte hendes at kende blev han super glad for hende, hun er den eneste udover mig der kan få lov at ride ham... smiley
    Så ville lade det komme an på en prøve, for ellers er der ikke anden udvej end du selv må smiley


  • #10   23. sep 2011 Har du også den fornemmelse når du har været ude ved hende?
    For oplevede selv sidste vinter, at det var trææææls at komme ud til hesten, det var koldt, man kunne ikke lave noget, og man SKULLE derud.
    Men når man endelig har været derude, tilladet sig selv at slappe af, lige trække vejret og sådan - så er hesten den bedste terapi jeg kender. Og når man endelig kommer hjem, er man i godt humør.


  • #11   23. sep 2011 Jeg har også perioder med min pony, var det bare er øv at skulle der ud. Jeg har nu fået en part, men det er ikke så meget fordi at jeg ikke gider, mere fordi at jeg simpelthen ikke kan nå det nogen dage... De dage hvor man føler at det er en sur pligt, så plejer jeg bare at tænke på hvor hyggeligt vi så faktisk har det, når jeg kommer derud!;-)

  • #12   23. sep 2011 Det kan jo også være fordi, du er startet på en ny skole smiley der er jo så mange nye indtryk i din hverdag hele tiden, og det kan godt blive trættende. Jeg havde det på samme måde da jeg startede på gym. Det gik over og samtidig tvang jeg bare mig selv til at tage derud. Nogle dage gik jeg bare en tur med hende, andre gange red jeg. Langsomt kom både min lyst og mit overskud tilbage smiley

  • #13   23. sep 2011 Hej, jeg har ogs prøvet det med min hest. Det gik bare over.
    Men prøv måske noget horsemanship istedet for det, du laver normalt. (:


  • #14   23. sep 2011 hmm find på et eller andet som du virkelig ønsker i skal opnå, det kunne være et specielt trick, hvis den ikke er så god til at være alene, eller ikke står stille osv. Også kæmp udelukkende for at nå det mål, når du så når det har du en lille sejr, og er klar til at opnå endnu et mål.

    På denne måde kan du nemmere se at der bliver gjort fremskridt, og at det hele ikke bare køre i ring(:


Kommentér på:
mistet lysten til hende :(

Annonce