871 visninger
|
Oprettet:
Tand skal trækkes ud. {{forumTopicSubject}}
Pga. stort hul i kindtand på min hest så overvejer jeg at få tanden trukket ud.
Har du prøvet det med din hest? Kan det gøres på opstaldningsstedet el skal den på klinik?
Jeg har en tid hos Anders v/Næstvedegnens hesteklinik i næste uge (det bliver dyrt).......plan er hvis hul ikke er ned til nerven, at tanden skal bores og fyldes...
Lad mig høre om dine erfaringer
Tak
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Heste: 7 Emner: 33 Svar: 333
min oldenborg fik trukket en kindtand ud pga den flække da han blev sparket i hovedet der opstod komplikationer da han led af hjem ve og blev rigtig syg efter oprerationen så opholde på ansager trak ud i en ugen i stedet for to dage det endte med koste 9tusind men min hests opration var jo så lidt mere omfatten men til starte med love de de blev omkring 5tusind med to dages ophold - så vl tro det er der omkring - jeg er fra nordjylland og ingen af vores dyrklinikker har udstyr her til kan lave det arbejde der skulle til på min derfor ansager - men vil da tro en stærk lokal bedøvelse og tandrasping stativ kan gøre ar ens dyrlæge kan gøre det
jeg ville nok ha bedt om et pris overslag det da ok at hente tilbud hjem det kan somme tider svare sig
feb 2008
Følger: 211 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.896
feb 2008
Følger: 211 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.896
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 56
jul 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 159
Tand skal trækkes ud.