{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Tand skal trækkes ud. {{forumTopicSubject}}

Pga. stort hul i kindtand på min hest så overvejer jeg at få tanden trukket ud.
Har du prøvet det med din hest? Kan det gøres på opstaldningsstedet el skal den på klinik?
Jeg har en tid hos Anders v/Næstvedegnens hesteklinik i næste uge (det bliver dyrt).......plan er hvis hul ikke er ned til nerven, at tanden skal bores og fyldes...
Lad mig høre om dine erfaringer smiley
Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tand skal trækkes ud.
  • #1   23. sep 2011 hejsa

min oldenborg fik trukket en kindtand ud pga den flække da han blev sparket i hovedet der opstod komplikationer da han led af hjem ve og blev rigtig syg efter oprerationen så opholde på ansager trak ud i en ugen i stedet for to dage det endte med koste 9tusind men min hests opration var jo så lidt mere omfatten men til starte med love de de blev omkring 5tusind med to dages ophold - så vl tro det er der omkring - jeg er fra nordjylland og ingen af vores dyrklinikker har udstyr her til kan lave det arbejde der skulle til på min derfor ansager - men vil da tro en stærk lokal bedøvelse og tandrasping stativ kan gøre ar ens dyrlæge kan gøre det smiley men ved ikke med iskkerhed

jeg ville nok ha bedt om et pris overslag det da ok at hente tilbud hjem det kan somme tider svare sig smiley det gør vi mennesker jo selv ved tandlæger smiley

• #2   23. sep 2011 Min veninde skal have trukket 2 kindtænder ud.. det koster 12.000 pr styk fordi de skal ud på kasernen hesteklinik, fuld narkose, trukket dem ud også noget der får den til at vågne. 24.000 kr i alt. SHIT!

• #3   23. sep 2011 Altså hendes hest skal smiley

• #4   26. sep 2011 Min oldenborg hoppe har fået trukket en tand ud af Anders. Han er den bedste smiley

• #5   26. sep 2011 Tak for jeres input...åh lyder ikke godt! Glæder mig til det er overstået

Kommentér på:
Tand skal trækkes ud.

Annonce