{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kapsun
  • #1   25. sep 2011 At den passer korrekt og er spændt korrekt. Mange sætter dem ikke ordentlig, så drn kommer til at genere hestens øje.

• #2   25. sep 2011 Nogen heste kan blive irriterede af at have en karabinhage siddende i ringen oppe på næseryggen, så hvis du fx bruger den til gåture og hesten opfører sig sært, så prøv at sætte snoren i en anden ring.

Jeg er meget obs på hvilken type tov og karabinhage jeg sætter i kapsunen da der er mange ting det kan kilde eller ryge ned i næsen osv. Tit er et helt alm, billigt træktov med en ikke for tung karabinhage det mest velegnede.

• #3   25. sep 2011 Tjaa.. du skal være opmærksom på at den sidder ordentligt - altså om den rutsjer rundt for gør den det så kan den faktisk ikke bruges til noget specielt.. jo en gåtur men mere kan du ikke få ud af den

• #4   25. sep 2011 Jeg kan kun anbefale at du bruger penge på en læder kapsun. Den sidder bedre fast og glider ikke op og med på hovedet når den er i longen. smiley jeg købte mon i forbindelse med træning af ARR ( anatomisk rigtig ridning) du kan læse en artikel om ARR i det nye equipage side 16,17,18 og 20. Du vil få bedre resultat ud af dit arbejde med en læder kapsun.

• #5   25. sep 2011 Hvilken af ringene skal jeg bruge til longering..?

Kommentér på:
kapsun

Annonce