{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

vaske due unge?? {{forumTopicSubject}}

vi er ved at "flaske" en due unge op.. men da jeg ikke er udstyret med næb, så sviner han en del når han spiser.. det har sat sig i nogle små kager på bryst fjerene.. har prøvet at nulre dem rene med en fugtig vaske klud, det virker ikke helt optimalt.

er der nogle fugle mennesker her inde som kan komme med et fif? kan man vaske ham?
er ikke den store fugle entusiast smiley så må søge hjælp alle steder smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaske due unge??
  • #1   25. sep 2011 Er heller ikke inde i det med fugle, men man burde vel kunne vaske dem, udelukkende med vand og INGEN sæbe smiley
    De bliver jo naturligt vasket, ved at være ude i regnen.
    Selvfølgelig lade den have det varmt efterfølgende, så den ikke dør af kulde smiley

• #2   25. sep 2011 Altså nu ved jeg heller ingenting om fugle.. men nogle af dem kan jo godt lide et fuglebad.. Så kan man ikke bare.. I dunno, pjaske den lidt? xD

• #3   25. sep 2011 Det bedste der er at gøre for denne dueunge er at kontakte en vildtplejestation så den kan komme hen hvor der er dygtige fagfolk der ved hvad de gør.

• #4   25. sep 2011 Nu har jeg papegøjer og der hvor de kommer fra er de blevet håndopmadet. De sviner også meget og der bliver de renset med våde engangsvaskeklude. Det er vigtigt at du får så meget af som muligt. Du skal ikke begynde at vaske den under vandhane. Men jeg ved at hvis papegøjeunger får for meget mad på en gang når de er smnå kan det løbe tilbage og ned i luftrøret så pas nu på med det og søg vejledning hos nogen der har forstand på det.

• #5   25. sep 2011 og nej.... fugle elsker ikke at bade når de ikke gør det af dem selv. Du risikerer at den bliver syg. Som en skriver længere oppe, så kontakt en vildtplejestation.

• #7   25. sep 2011 ville som en siger tage kontakt til en vildtpleje station i området, de kan helt sikker fortælle helt præcist hvordan hvor længe osv tingene skal gøres. og de tager den også ind hvis du ikke har tiden osv til at passe den.

Håber den klarer den.

Kommentér på:
vaske due unge??

Annonce