{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Uvex hjelm {{forumTopicSubject}}

Hvordan synes I pasformen er? Er den ens ved dem alle. Har prøvet to, synes den ene passede, den anden gjorde ikke.

Jeg plejer at bruge eurolite, hvis I også har sådan en?

Synes også nogle af dem føles mærkeligt indeni hjelmen, sådan hård og bølget i matrialet? Generer det ikke?

Den er ellers perfekt på den måde, at den er så let, så ville lige høre jeres erfaringer, før jeg vil købe en. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uvex hjelm
  • #1   2. okt 2011 Det er den bedste hjelm jeg har ejet.

Ved ik med den du har set på, men den jeg har kan indstilles i størrelsen, så den passer hovedet. Det er ret rart, da jeg så nemt og simpelt kan tilpasse hjelmen efter hvor meget f.eks. mit hår fylder under den, når det er flettet.
    Har den model til ca. 800kr.

Synes ikke min føles bulet i materialet, og den har aldrig generet mig på nogen måde, tvært imod er det den skønneste hjelm jeg har haft.

Var rundt i samtlige rideudstyrsforretninger i Århus og omegn, da jeg skulle have ny hjelm. Prøvede alle modeller som de havde, men ingen af dem sad ordentlig, da mit hoved åbentbart er langt og smalt, så hjelmene trykkede i panden og var løs i siderne. Uvex'en var den eneste som bare sad med det samme.

Kommentér på:
Uvex hjelm

Annonce