{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Windsor Elite
  • #1   2. okt 2011 Ja jeg kan ikke være ret godt i en 16 tommer, så jeg rider kun i 17 tommer, men man kan godt få sadler der har en smal bom, hvis det er det der er problemet? (:
    Ellers hør en sadelmager (:

• #2   2. okt 2011 har fået en del andre mærker også men nu var det fordi jeg lige havde fundet en windsor men alle de mærker min sadelmager har skrevet ned jeg skal kigge efter de er i 16 eller 16½ tommer..

• #3   2. okt 2011 Jeg har en passier young champ. som er en 16 tommer. Den kan jeg fint være i. smiley Der er sædet ikke for lille hvertfald. Nu har jeg selv haft en windsor, og jeg havde en i 17 tommer. Den blev jeg simpelthen for låst i. At sædet så bliver endnu mindre gør det ikke nemmere at være i sadlen.

Men det er jo smag og behag hvad man kan lide.. smiley

• #4   2. okt 2011 Jeg tror ikke jeg ville kunne være i en 16" og jeg er str. 36.. min 17" passer perfekt..

• #5   2. okt 2011 Jeg rider i en 16 1/2, og er str 34/36.. Tror ikke jeg ville redet i en 16.. :s Min windsor elite ligger mega godt på en hest med kort ryg, desverre kan ikke min hest passe den længre.. MEGA god at ride i så er ret knust over at den skal sælges..

• #6   25. dec 2011 hej jeg er str 36 og rider i 16,5.

Jeg har desværre ikke min hest mere, så min sadel er til salg, hvis du skulle være interesseret. Se evt min annonce

Kommentér på:
Windsor Elite

Annonce