Praktikplads Østjylland - dyrepasser/hest {{forumTopicSubject}}
Jeg står og leder efter praktikplads til uddannelsen dyrepasser med heste som speciale.
Jeg bor i Århus lige pt. og vil meget gerne finde en praktikplads så tæt på Århus som muligt. Dog er jeg villig til at flytte for en praktikplads.
Jeg har ikke søgt ind endnu, da jeg gerne vil finde en praktikplads først, og ikke regner med at skulle starte uddannelsen før august.
Hvis der er nogen der kender stutterier, rideskole, private stalde osv., der er godkendt til praktikanter på uddannelsen dyrepasser med heste som speciale, så ville det være en stor hjælp, hvis i ville skrive evt. kontaktoplysninger, eller skrive hvor jeg kan finde disse.
nov 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 210
Jeg bor selv i randers og var nødt til at flytte til nordsjælland for at få en praktikplads. Det endte dårligt da jeg blev snydt for en masse penge
Du får nok ikke en praktikplads før du er færdig med grundforløbet, da praktikstedet ellers skal betale løn under grundforløbet og det vil de helst ikke
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 5
Kender godt siden, men har ikke brugt den så meget endnu.
Sarah & Bjarnedrengen: Tak for tippet. Jeg kender godt siden, men ville bare høre om der var nogen der lige kendte et sted, da jeg søger lidt alle de steder jeg kan.
Praktikplads Østjylland - dyrepasser/hest