{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Praktikplads Østjylland - dyrepasser/hest {{forumTopicSubject}}

Jeg står og leder efter praktikplads til uddannelsen dyrepasser med heste som speciale.
Jeg bor i Århus lige pt. og vil meget gerne finde en praktikplads så tæt på Århus som muligt. Dog er jeg villig til at flytte for en praktikplads.

Jeg har ikke søgt ind endnu, da jeg gerne vil finde en praktikplads først, og ikke regner med at skulle starte uddannelsen før august.

Hvis der er nogen der kender stutterier, rideskole, private stalde osv., der er godkendt til praktikanter på uddannelsen dyrepasser med heste som speciale, så ville det være en stor hjælp, hvis i ville skrive evt. kontaktoplysninger, eller skrive hvor jeg kan finde disse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktikplads Østjylland - dyrepasser/hest
  • #1   3. okt 2011 gå ind på praktikpladsen.dk og se efter dem der er godkendt og så kontakt dem.
    Jeg bor selv i randers og var nødt til at flytte til nordsjælland for at få en praktikplads. Det endte dårligt da jeg blev snydt for en masse penge smiley

Du får nok ikke en praktikplads før du er færdig med grundforløbet, da praktikstedet ellers skal betale løn under grundforløbet og det vil de helst ikke smiley

• #2   3. okt 2011 Aim-Daim: Hvor helt præcist så du det?
    Kender godt siden, men har ikke brugt den så meget endnu.

Sarah & Bjarnedrengen: Tak for tippet. Jeg kender godt siden, men ville bare høre om der var nogen der lige kendte et sted, da jeg søger lidt alle de steder jeg kan.

Kommentér på:
Praktikplads Østjylland - dyrepasser/hest

Annonce