{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp (trense)
  • #1   4. okt 2011 :-)?? Eller handler det kun om hvor stærk bidet er? smiley (er nysgerrig har ikke tænkt mig at få et stærkere bid!) smiley

  • #3   4. okt 2011 Grunden til man bruger kryd i spring er at der ikke er det pres på næseborene som andre trenser kan give. Så der er noget friere luft passage.

  • #5   5. okt 2011 Næsebåndet hjælper ikke på om hesten løber. Kryds giver bedre luftfrihed til hesten da det ikke trykker på luftvejene på sammme måde. Vis man kan tilpasse det ordenligt

  • #6   5. okt 2011 I har misforstået mig!!!!! smiley
    1 hun løber ikke altid!! smiley nogen gange flipper hun bare ud og løber totalt og ellers er hun dygtig og har fint tempo! smiley dog stadig frisk.
    2 jeg over vejer at købe en kryds trense ikke for at det skulle hjælpe mig med at holde hende! Men havde tænkt over om hun ville løbe mere hvis hun havde Sårn en på, fordi hun ikke var vant til det? smiley tænkte bare om det kunne være hvis jeg købt en anden slags trense at den så sad anerledes og det gjorde noget så hun ville blive frustreret..! smiley

    Obs. Jeg har en underviser, jeg ved godt det er mit dressur jeg skal have mere styr på....
    Har læst det jeg har skrevet blev formuleret forkert..


  • #9   5. okt 2011 hehe ok (:
    nej det var nemlig ikke sårn ment (: men det gør ikke noget smiley for har læst det jeg skrev først og kan godt forstå at det nemt kan misforstå'es smiley
    men mange mange tak for hjælpen (:


Kommentér på:
hjælp (trense)

Annonce