{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Tyk pels og ride/lænde dækken {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har overvejet at få lænde dækken til Rös men hun har jo en giga pels. Så jeg tænker et lænde dækken der er vand tæt eller et der kan føre sved vider i tørre dage.

Men er der nogen ide i at anskaffe sådan et? og hvad skal jeg være obs på? Hun går normalt ikke med dækken da hun ikek egner sig til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyk pels og ride/lænde dækken
  • #1   6. okt 2011 Hvorfor komme dækken på hesten under ridning, hvis den normalt går uden, og er udstyret med en tyk pels?

Er hesten klippet er det self en anden sag, men når nu den har sin pels osv, hvad skal den så med et dækken udenover?

HVIS den skal have dækken på, så giv den istedet et i fleece eller uld. Det kan den ånde i. Et vandtæt et af slagsen, vil sandsynligvis blot gøre den svedig

• #3   6. okt 2011 Det er mere når jeg skal skridte af jeg tænkte på det. så hun ville kunne komme til at tørre Da hun virkelig sveder en del.

Men hun får snart en jagt klip men det har jo ikke nogen indflydelse på dette.

• #5   6. okt 2011 jep hun sveder overalt, når hun har arbejdet hårdt eller en MEGET lang tur.

• #7   6. okt 2011 Jeg plejer at skridte de første 5/10 min uden tæppe (fleece) også resten af tiden med tæppe, synes helt klart det fungere bedst vidst de lige får dampet af, når de har svedt meget..

Når jeg så sadler af og går og ordner det sidste i stalden, står han også med tæppe.. Synes helt klart dette er det der har fungeret allerbedst for mig smiley

Kommentér på:
Tyk pels og ride/lænde dækken

Annonce