{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Prøve hest med henblik på køb idag. :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har redet i 1½ år nu, og jeg har haft lånehest (havde en skade, som ejer ikke oplyste mig om, så begrænset hvor længe) og haft 2 parter.. Jeg har nu haft mine øv-tider, fordi jeg ikke fungere med at dele hest, og da slet ikke hvor de andre er mindre elev, der tuller rundt.. (: De skal selvfølgelig lære det, men jeg vil jo gerne fremad med den pony jeg ride pt.

Jeg ser så denne unge haflinger hoppe, og den var mig bekendt! - Den var nu sat helt ned til 5000 kr. Jeg har jo set hoppen før, i forbindelse med at jeg har været oppe at besøge den lille shetter, jeg havde lånt til selskab af min nu afdøde lille hingst.
Jeg skrev til ejeren, og min veninde er så sød at køre, så vi tager afsted hen over middag og jeg glæder mig. Det er mit første køb af en ridehest, men da jeg jo kender ejeren fra mit tidligere lån, føler jeg mig tryg og uden risiko, da jeg ved hesten er passet og plejet som den skal.

Glæder mig så meget til at prøve den, og se om vi kan fungere sammen, for hvis det er noget for mig, så kan jeg komme igang med at nå mine egne mål, med miin egen hest, kun hesten og jeg.. (:

Ville lige dele det med dig, så ønsk mig held og lykke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøve hest med henblik på køb idag. :D
Kommentér på:
Prøve hest med henblik på køb idag. :D

Annonce