{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Ang. Annoncer {{forumTopicSubject}}

Nu går jeg altid ind og kigge på heste og sån... Hvis nu drømmehesten var der:P

Men bliver foraget nogle gange.

En ting er at folk skriver "Ejjj hvor er den bare smuk", "Den er bare så sød, skal dog ikke købe nogen hest" osv...

Men synes det er underligt at andre skal skrive i folks annoncer: "Den er altså for dyr"
F.eks når en har en "gammel" hest til salg der har en alder på ca 14-16 år og den koster mellem 20-30000.-
Så skriver folk " Er det ikke lidt dyrt for sån en gammel hest, ville ikke betale så meget for den. Og ting som minder om det.

Har det personlig sådan at, hvis folk alligevel ikke vil købe en hest, hvorfor så skrive at den er for dyr. De kender jo ikke hesten og 15 er jo ingen alder. For de fleste heste i hvert fald.. Synes jeg.
Man kunne i det mindste, hvis man nu var interesseret møde hesten, få den tjekket, finde ud af hvad den overhoved kan, før man fortæller folk at den er for dyr?

Er det bare mig der har den holdning?
Ville personlig selv blive lidt mobset og ked af, at folk synes at min hest på 15 år var for dyr, når de overhovet ikke kender min hest eller gad sætte sig ind i hvad den kunne og komme og se den.
Eller i det hele taget bare blandede sig i min "forretning" uden overhovedt at være interreseret, i hesten! Og bare skriver for at komme med en ligegyldig kommentar..

Håber i forstod hvad jeg skrev..
Og dette er IKKE for at hæge nogen ud og håber ikke folk føler sig for truffet. Vil bare gerne høre om det kun er mig der har det på den måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Annoncer
  • #1   2. aug 2006 Kan godt følge dig i det .. !

• #2   2. aug 2006 Hej
    Du har ret, jeg har lige købt en gammel DV'er 15 år, han er bare så fin, mega tyk, men sådan er det.
    Og det er rigtigt, man skal ikke udtale sig for meget før man har set hesten/ponyen, dog vil jeg sige, der er en til salg herinde, til omkring 65000.00 den har starten Lc2 og Lc3, der synes jeg det er ok, at skrive at det er for meget, men det skal skrives på profilen.
    Anita

• #3   2. aug 2006 Er i ikke lidt dobbeltmoralske man må godt sige en hest der kun har gået lc2 og lc3 er for syr men ikke en på 15?
    Men på den anden siden giver jeg jer rei i folk ikk burde blande sig de kan jo bare lade være med at se på den hvis de mener den er for dyr? Jeg ved ikke helt, på den anden side syntes jjeg ikke det gør noget folk gør opmærksom på de undre dig kan jo hjæpe sælge til at se den måske er for dyr =)

• #4   2. aug 2006 anita W
    Ja, det er lidt dobbeltmoralsk. Jeg synes det er å-k selv at mene at den er for dyr og holde det for sig selv. Man behøver jo ikke sige det. Medmindre man er interesseret og gerne vil ned i pris.

Jeg kender en hest der er 7. Den har aldrig startet et eneste stævne og er sat til salg for 75.000. Og den er overhovedet ikke noget specielt. Den er da middelkøn og går nogenlunde stabilt og har en udmærket taktfast gang, men hvad nu hvis ejeren udelukkende køber den for dressurhest og når den kommer ind på banen så går totalt amok?! Så ville det satme være nederen at have brugt 75.000 hvis det var det man var opsat på. Jeg tror forresten heller ikke denne hest kan springe.

• #5   3. aug 2006 hej
    jeg også helt enig i at hvis man ikke er intereseret i at købe hesten så skal man lade være med at skrive i salgs annoncerne man kan have en mening men man behøver jo ikke lufte den så alle tror at der er noget helt galt med hesten fks ved at skrive at den er for gammel til prisen eller at hesten kan for lidt til prisen osv. det er faktisk med til at "skæmme" evt købere væk for hvis de læser at andre syndes at der er noget galt med prisen eller alder osv gider de jo ikke engang se hesten for hvem vil have en hest hvor andre allerede har udtalt sig at den er for gammel. for dyr. eller at hesten er grim eller hvad ved jeg. det er jo op til den evt. køber skal selv have lov at dømme om hesten er for dyr osv.
    så skriv kun i salgs annoncer hvis i er oprigtig interesseret i hesten.....

Kommentér på:
Ang. Annoncer

Annonce