{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Falske arabere {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Gitte E som har oprettet 3 arabere - Isha, ilina og Charleston er FALSK.

Vedkommende har oprettet hestene i ejerens rigtige navn, brugt ejerens rigtige webadresse hvor hun har hentet billeder samt taget oplysninger om de enkelte heste og deres stamtavler...

Det er ikke Den rigtige Gitte Eriksen som har oprettet sine heste, det er en falsk person som har lagt hestene ind som sine egne.

Så få SÅ fjernet den profil... hvad fanden bilder du dig ind.

Jeg vil faktisk også vove at påstå at araberen jamaal er falsk... den stammer fra Rosenberg og jeg tvivler på at de har lagt dem ind.

Hilsen Monica


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske arabere
  • #1   15. mar 2004 Hej Monica
    Har du snakket med de "rigtige ejer"?

    Har du det ellers godt?
    Er du hjemme i denne her uge?
    Og har du måske lyst til lidt besøg?
    Mvh Pernille


  • #2   15. mar 2004 P.S Det ser ud til at den der araberen jamaal ikke er her mere???

  • #3   15. mar 2004 Hej

    Ja jeg har talt med hende... sidder faktisk og taler med hende nu, og hun er dybt chokeret... vedkommende har siddet og kommenterer flere heste herinde, det er godtnok pinligt at man som avler skal udstilles på den måde.

    Jo tak det går fint... du er jo velkomment il at komme forbi til en kop kaffe


  • #4   15. mar 2004 Hej igen

    Det er godt nok bare det groveste at man lige frem udgiver sig på den måde og hvis jeg var den rigtige Gitte så havde jeg helt klart meldt dem (hinde) hvad er det dog der får folk til sådanne noget???
    Jeg fatter det ikke men hvis det ikke var fordi du kender Gitte privat så ville det jo være svært lige at finde ud af at det er en fusker??

    Vi ses i løbet af ugen *S*


  • #5   15. mar 2004 Det er fandme da utorligt at nogen vil synke så lavt.. En ting er da at hugge billeder, men ligefrem udgive sig for at være en anden, det er godtnok alt for langt ude.. Jeg tror faktisk, at hvis den rigtige Gitte E kan finde svindleren, vil hun have mulighed for at lægge sag an mod vedkommende.. Den falske Gitte E burde opsøge en psykiater, for det virker jo egentlig som en omgang personlighedsspaltning.. Til Monica...... Hvis billederne er blevet downloadet direkte fra Gittes computer til den andens, vil hun højst sandsynligt kunne finde mail-adressen på modtageren, så hun kan få sporet misbrugeren, evt. kan hun tage kontakt til enten politiet eller sin internet-udbyder.. Hvis den falske Gitte E har udtalt sig på den rigtiges vegne, på en dårlig måde, kan det jo faktisk godt gå ud over Gitte E´s avls- og salgsarbejde.. Mvh. Michael

  • #6   15. mar 2004 Ej det er squ da bare for meget! Heldigt at Monica er her inde:-)
    Hils den rigtige ejer og sig at det er nogle skønne
    heste:-p Men jeg har da set hendes kommentare og de er ikke slemme.... De reklamere mere for Stutteriet:-)
    Men det er synd og skam at Gitte Eriksen skal sidde og se at en anden udgiver sig for at eje dem:-(
    Men hun har vist slettet dem nu:-)
    Knus Kine!


  • #7   15. mar 2004 Så er de væk *S*
    S.... godt Monica..
    Så mangler vi bare alle de andre fusker...

    Mvh Pernille


  • #8   15. mar 2004 Til Michael:
    Der er sikkert 1000 Vis af mennesker der har hentet billeder der inde af de skønne arabere... Det skulle jo nødigt ske at man finder den forkerte.... Det ville være bedre hvis de satte en kode på så man ikk kunne kopiere billederne:-)
    Kine!


  • #9   15. mar 2004 Det ville jeg netop have fyret på, for uanset hvor man logger på henne, og fra hvilken computer, sætter man altid elektroniske fingeraftryk som kan spores. Så med mindre det er fra en offentlig computer, er hun forholdsvis nem at finde... Michael

  • #10   15. mar 2004 Hejsa

    Det vil jeg lade gå videre til hende... hendes mand er temmelig meget ekspert indenfor it sååå måske han kan finde ud af det.

    Hilsen Monica


  • Gitte E
    Gitte E Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Heste: 1 Svar: 2
    #11   15. mar 2004 Hej Allesammen

    Tak for de gode råd, og den positive respons på mine heste selvom det ikke er mig selv, osm har lagt dem herind.

    Ja, jeg er den rigtige ejer denne gamg, og jeg vil få min mand til at prøve og spore synderen.

    MVH

    Gitte Eriksen


  • Gitte E
    Gitte E Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 Heste: 1 Svar: 2
    #12   15. mar 2004 Hej Igen

    Jeg kan oplyse at vi prøver, at hente IP adressen fra ejeren af denne hjemmeside.
    Vi har nogle værktøjer jeg kan anvende til at finde frem til den person som har oprettet hestene på siderne her.

    Til alle andre der gerne vil være "sjove" og bruge billeder og andet materiale fra hjemmesider, husk at spørge først. Det ville da være trist hvis alle hjemmesider blev låst med scripts således at det ikke er muligt at højre klikke på disse.
    En ting er dog sikkert, vi (Stutteri Eriksen) er kommet til det punkt, at vores sider bliver låste. Det er desværre ikke første gang vi ser vores heste på hjemmesider vi ikke har noget at gøre med.
    Vi er dog klar over, at billederne desværre kan henstes på anden måde. Men dette kræver dog lidt viden.

    Mvh
    Allan Eriksen


  • #13   15. mar 2004 Hej alle!
    Jeg tænkte på:
    Hva gør i hvis de er oprettet af en skoletøs der har siddet fx i et frikvater og leget lidt????!
    Ja det er måske ikke sandsynligt men hav hvis??! Så vil i jo bare spore til den com som hun har siddet ved!
    Knus Kine!


  • #14   15. mar 2004 Hej Allan og Gitte.... Det lyder som en rigtig god ide, at prøve en tracer på hende, om ikke andet, så får hun nok ret røde ører hvis i kan ringe hende op en dag, og spørge til "hendes" heste.... Hehe... Held og lykke med sporingen.. Michael

Kommentér på:
Falske arabere

Annonce