{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestelus??
  • #1   12. okt 2011 hmm det brude ikke være muligt for heste at smitte rytteren.. lus kan både være store og små se at få det behandlet med hedrin fra apoteket hurtigst muligt og kæm dit hår grundigt under behandlingen smiley

• #2   12. okt 2011 Hvad gør man egentlig med hestelus??

• #3   12. okt 2011 Hestelus smitter ikke på mennesker, det er ihvertfald det jeg har læst mig frem til da en hest i stalden havde lus smiley

<b>Lindhovedgården .</b>
    Min veninde fik at vide af dyrlægen at hun skulle bruge "frontline" den til hunde, i bunden af manen, halen og lidt hen over ryggen smiley
    Og det har virket, følpigen er ihvertfald lussefri nu smiley

• #4   12. okt 2011 hejsa min hest har selv haft lus, og det smitter vist ikke til mennesker så vidt hvad jeg ved smiley
    og har hesten lus får man noget pulver noget fra dyrlægen du skal drusse på hesten 1 gang om dagen i 2 dage smiley
    Og derefter har hesten ingen lus (:

• #5   12. okt 2011 okay super smiley

• #6   12. okt 2011 Sebacil er nemlig uundværligt! Og så er det til at komme til for penge.
    Frontline virker, men koster spidsen af en jetjager, hvis hele stalden har lus.
    Det pulver man køber som skal bruges en gang og igen 14 dage efter virker nogenlunde, men de to andre er de mest effektive metoder.

• #7   12. okt 2011 det er min lille shetter der har det og har redet i 27år nu og har aldrig set eller haft en hest med lus. Men har frontline liggende her og det er KUN den der har det + de har egne strigler og underlag og dækkerner

• #8   12. okt 2011 Me du bruger jo slet ikke 800 ml på en omgang lus. Sebacil bruger du i små mængder, så en behandling er jo billig. Tror vi bruger 20 ml. når vi behandler skab på 4 heste, så det er jo ingenting. Kan ikke huske hvor meget der ca. går på lus. Men det er meget lidt.

• #9   12. okt 2011 fededyret.....
    jep sebacil er monster dyrt i indkøb, men man bruger meget lidt...jeg brugte 10ml til en 5 l spand...men dyrlægen solgte det i små mængder

• Irina b
    Irina b Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #10   23. jan 2012 Jeg har også prøvet 2 gange nu at jeg har haft en lusse ligende art i håret efter strigling. så undersøgte jeg lidt herinde på nettet. og der er faktis mange slags lus og utøj ADD. nå men de kan altså godt kravle på menesker men ikke overleve, det var det jeg kom frem til. men nu vil jeg gerne have lidt hjælp hvis der er nogen der kan. jeg fik 2 tinkere i dec måned og de er meget meget beskidte hvad gør jeg får at komme igennem det her luseværk når deres pels er så belordet og jeg må ikke vaske dem smiley hjælp mig aller mest har jeg lyst til at klippe og vaske dem og holde dem inden døre, men det ved jeg godt er forkert. så jeg er helt på bar bund.

Kommentér på:
Hestelus??

Annonce