{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en hoppe som for fem uger siden blev halt. Hendes højre forben var hævet og der var et par små sår. Dyrlægen var ude og kigge på hendes ben og hun konstateret at hun havde fået en kodeledsforvridning. For 2 uger siden tjekkede dyrlægen hende igen og hun var rengående og jeg måtte så småt begynde genoptræningen. Jeg har skridtet en uge og travet 5 min den sidste uge, men idag var den gal igen. Hun er halt, men hendes ben er hverken varm eller hævet smiley er der nogen som har erfaringer eller kender til nogen der har oplevet ligne?
Hun skal på dyrehospitalet imorgen, men er bare så nervøs og rigtig ked af hun er halt igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   12. okt 2011 Ohara står pt også med en kodeledsforvridning. 2. gang jeg var oppe på hende blev hun også halt. Jeg gav hende en uges fri og begydnte stille op igen med skridte ture. Jeg skal i den kommende uge til at lægge travintervaller ind.
    -Min erfaring med kodeledsforvridning, er at man skal gå stille frem. Ohara har stået 5 måneder den. 25 oktober. Jeg har kun været oppe på hende den ene gang hvor det gik galt. Jeg har i hvert fald gået meget stille frem!

    Ønsker dig og din hest al held og lykke smiley


Kommentér på:
Hjælp

Annonce