{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Ridelejr? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder her og spiser lidt lasange og kom så til at tænke på jeg faktisk har været på min 7. ridelejr på 3 år! Men jeg ELSKER bare ridelejre! Hestene, Vennerne, Stemningen, Hyggen, Sammenholdet og så bare det at man vader lige ud i stalden!! Er helt vild med det:)

Og så spørger jeg hvad i har været på af ridelejre?
Jeg er hvert år på jordens bedste ridelejr og jeg elsker den!! I år var jeg lige ved at tude da vi skulle hjem.. Den hedder Rideskolen Baunehøj og ligger i Næstved!
Jeg har bare haft de skønneste pony i år! Han er bare den dejligst hest jeg har kendt!! Han hedder Pascal og har også været diskrikts mester i springning med Kirstin Skjoldshøj som vidst er nordisk mester i Military? Men det var vidst da hun var yngre for bassen er 137 cm i stang (Forresten en skøn højde):
Er der andre der har været der?

Jeg har også været på Enghøjs Ponyclub! Jeg har haft en dejlig lille tyk pony i 2 år.. Hun hedder Martha og jeg tror hun er ca. 130 cm? Hun er lysebrun og har en lidt bølget man..
Er der andre der har været der?

Jeg syntes personligt bedst om Baunehøj men der er mange der siger Enghøj er bedst men jeg har prøvet begge 2?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr?
Kommentér på:
Ridelejr?

Annonce