{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Vaccination {{forumTopicSubject}}

?? Hmm. Jeg står og skal vælge imellem selv at vaccinere min aldrig før vaccineret hest. Det kommer til at betyde at der ikk kan laves en dyrlæge atest på vaccinen, men hvad indebærer det?? Og har det nogen betydning??

Jeg har lov til selv at gøre det, da jeg har medicinhåndteringskursus og er under uddannelse som landmand. Men hvad ville i gøre?? Det handler om vaccine og revaccine en måned senere.

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 4.830 kr.
  • Ophæng af spejl i badeværelse (på fliser), tilslutning af spejllampe, ophæng af håndklæde knager og fugearbejde 1.500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine asko f67 1.350 kr.
  • Brændekløvning 650 kr.
  • Udskiftning af toilet 4.000 kr.
  • Udendørs vandhane lækker vand 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination
  • #2   26. okt 2011 Altså i tilfælde af, at du skal ha hesten med ud til nogle arrangementer/stævner, så skal du jo gerne kunne fremvise i hestens pas, at der er vaccineret efter reglerne.

Du skal dog være obs på, at de nu skal revaccineres 3 gange efter nye regler.

Jeg vaccinere også selv mine, men dyrlægen udfylder nu passene med stempel og underskrift, selvom det er mig der har givet vaccinen.

• #3   26. okt 2011 Skal de revaccineres 3 gange, så er min dyrlæge da bagefter, han sagde kun to gange. Hvad er den 3. de skal have hvis jeg må spørge?

Hvis det kommer til at stå i passet at den er vacc. lige meget hvem der gør det, kan du bare gøre det selv, men jeg kender ikke reglerne herfor.

Kommentér på:
Vaccination

Annonce