MUSKELSKADE I SKULDER, HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}
Heej alle HG'er !!
For og gøre en laaaang historie kort, så har min hest, Rafael fået et spark på folden, og endt med og få en muskelskade i skulderen med blodansamlinger. Det er i venstre side, og hans venstre forben, står os skævt, pga skuldren. Fra start af var hans også skæv i skuldre partiet, hvor den ene skuldre hang højre oppe end den anden, men det har min dyrlæge så heldigvis fået rettet op på, så han heller ikke er låst mere. Men. Vi har fået ta'et røngten og han er blevet scanet, og det viser sig at fordi det sidder inde bag skuldren, så kan værken røngten eller scaner komme ´derind og se hvad der gemmer sig s; ! Han er helt normal på fold, løs i ridehus, når jeg longere osv, men så snart jeg sætter mig op på ham, og skal trave, kan jeg dårligt få ham igang, han hopper fordi han ikk kan få skuldren med, og bliver sur, og det tydeligt og se det gør ondt på ham. Så skulle jeg til Fyn med ham, til Højgård, og få lavet en scint af ham, men de siger at de helst skal været redet, faktisk os lidt hårdt, før de overhovedet kan se nogen form for svar på billederne s; ... Og jeg vil selvf. ikke ride min hest når han har ondt
!!!!???
Er der nogen der har prøvet dette, eller noget der ligner ?? Så må i meget gerne skrive til mig, for aner snart ikke hvad jeg skal gøre med ham ! HJÆLP !
- Mvh. Amanda & Raffe
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 153
Mange tak
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 11 Emner: 427 Svar: 1.540
feb 2008
jul 2011
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 83
feb 2008
Det er skam prøvet
jul 2011
Hvor træls.. men er det ikke nok at træne den i noget longe så? man kan få nogle longe"seler" som går hele vejen ned om røven..?
feb 2008
jul 2011
men i hvert fald held og lykke.. det er så træls når sådan noget sker /:
feb 2008
MUSKELSKADE I SKULDER, HJÆLP !!!