{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Mit valg, mine penge, 1 ny mulighed :D {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg springer måske nogle få gange om måneden, ville det så være dumt at købe en springsadel?
Jeg springer ikk så meget fordi springene er tunge, har kun dressur sadel & er en lille smule bange..

Jeg skal selv betale for sadlen osv. & min pony bruger 16'' i dressur sadel..

- Synes i at jeg skal købe en sadel?
- Hvis ja, hvilken slags osv?
- Hvad koster en OK springsadel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit valg, mine penge, 1 ny mulighed :D
  • #2   3. nov 2011 Jeg vil også sige kombi - man kan få mange gode kombisadler til ingen penge smiley

• #3   3. nov 2011 Ville også sige kombi - jeg har forresten en 16" kombisadel til salg. smiley

• #4   3. nov 2011 JEG SÆLGER IKKE MIN DRESSUR SADEL LIGE MEGET HVAD! smiley

Springsadlen skulle så bare være en ekstra sadel til spring!

• #5   3. nov 2011 Ja, hvis du har pengene. smiley Ellers ikke - ingen penge har vi jo nok af, os hesteejere.

En springsadel er bedst til springning, en kombi er ikke bedst til nogle af delene. Men lad være at sætte dig i gæld pga. et par gange om måneden. smiley

• #6   3. nov 2011 Personligt synes jeg at kombi sadler er lort og spild af penge. Specielt når du har en dressur sadel i forvejen smiley

Hvis du har pengene til en spring sadel vil jeg da helt klart sige at du skal købe en. Også selv du ikke springer tit eller er lidt bange for det. En springsadel støtter dig bedre en en kombi og det kan helt sikkert gøre dig mere sikker i springningen.
    En springsadel kan jo også bruges til andet end spring, såsom skovtur osv smiley

• #7   3. nov 2011 jeg har sprunget i min dressursadel smiley også til stævner i LA klasser smiley det kan sagtens lade sig gøre, medmindre man har en sygt dyb dressursadel smiley jeg ville ikke købe en springsadel når det er så lidt du springer smiley

• #8   3. nov 2011 Ville sige hvis du virkelig vil ofre penge på en springsadel så vil jeg anbefale Trainers den har jeg virkelig MEGA meget glæde af! ellers har jeg en Wintec kombisadel med Cair tilsag 16" du må lige skrive hvis det er (-:

• #9   3. nov 2011 Jeg ville ikke gøre det (:
    - Med mindre du måske rider meget tur? Så er de også ret gode (:

• #10   3. nov 2011 Hvis du selv du mener at du ville få nok glæde af den, og har pengene til den, så synes jeg da du skal købe en springsaddel. Fra mit synspunkt ville det være lidt dumt at købe en combi saddel, da de er rimelig dårlige at springe i, og så ville du bare sidde med 2 sadler som var dumme til spring. Så hellere købe en springsaddel, i den kan du også, som før nævnt længere oppe, blive mere sikker i din springning, du sidder meget bedre fast, så den er rigtig god til ture, især om efteråret til jordeture ud over stubmarker. Der bruger jeg nemlig altid min!:-P

• #11   3. nov 2011 hmm hvis det er det du gerne vil kan du da godt, det behøver jo ikke være en mega dyr sadel(:

- men eftersom hvad jeg forstår er det ikke meget du springer, er der så ikke noget andet mere spændende du kunne bruge pengene på?(:

• #12   3. nov 2011 jeg synes da godt du kan købe en spring sadel:-D! Hvilken springsadel? uhha jeg er tabt i det med mærker og sådan for jeg har aldrig sprunget i en xD

• #13   3. nov 2011 Meyerstone princeville sadel! Den er gud, og billig smiley
    - men ret "sjælden" i DK smiley

• #14   3. nov 2011 Synes ikke man kan bruge en kombi til nogen af delene. Brug pengene på noget andet, lyder ikke som om du har store planer indenfor springningen..

• #15   5. nov 2011 Altså hvis du alligevel har en dressursadel, ville det i min verden være helt hul i hovedet at købe en kombi.. En kombi er vel lavet fordi det ikke er alle der både har råd til en dressur og en spring - når du har dressursadlen vil det da være smartest at købe en spring smiley Om du skal købe en springsadel eller ej - det skal du selv vurdere. Personligt kan jeg godt lide at udstyret er i orden, og at det er lækker kvalitet, også selvom det kun bliver brugt et par gange om måneden. Men vurder om der er andet du hellere vil bruge pengene på smiley

• #16   5. nov 2011 Hvis du ikke vil noget med springning så lad være.. Brug de penge på noget andet som du virkelig har brug for, og er der ikke noget lige nu, så gem dem indtil du en dag står og mangler dem.

Fx en ny bærbar når du skal i de højere klasser end gymnasiet.

• #17   5. nov 2011 TAK ALLE SAMMEN, TROR JEG VENTER, MED AT KØBE EN SPRINGSADEL TIL JEG ER BLEVET MILLIONÆR! smiley

Kommentér på:
Mit valg, mine penge, 1 ny mulighed :D

Annonce