{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Skille sig af med udstyr. {{forumTopicSubject}}


Har du kunne skille dig af med din afdøde hest's udstyr? Eller brugt det på næste hest? Gik der først noget tid?

Har et underlag, grime og trense af Majas... Meeeen kan ikke rigtig finde ud af at skille mig af med det.

Tingene vil jeg nok ikke kunne gemme til jeg får min egen. Underlag er strl 16", trense strl cob og grimen er en glitter en men beskidt og glitter er ikke helt intakt...
Jeg får jo nok ikke liige en strl kat 2 der kan passe de ting..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skille sig af med udstyr.
  • #1   6. nov 2011 Indirekte reklame i forumer er forbudt...

  • #2   6. nov 2011 ** CALLA **
    Der er næppe noget reklame over hendes indlæg smiley


  • #3   6. nov 2011
    Nej, det er ikke en reklame smiley
    Jeg konstatere såmen bare at størrelserne på Majas udstyr næppe er noget jeg vil få brug for ud i fremtiden..



  • #6   6. nov 2011 så er det unødvendigt at du skriver størrelserne på og hvilken stand din grime er i.. det er ligesom hvis jeg skrev, jeg kan heller ikke bruge mit str. full hovedtøj, mine dækner på 145, og mine gamacher og bandager i str. full selvom alt er intakt og i god stand, for har kun to shetlandsponyer tilbage, jeg tror nu også HA 'erne vil mene at det er skjult reklame...

  • #7   6. nov 2011
    Det er da ikke unødvendigt?
    Igen, jeg skriver at de ting Maja brugte i strl nok ikke kommer til at passe en hest = ikke oplagt at beholde det.

    Iøvrigt serøist dårlig annonce - skriver ikke farve osv. på tingene, folk får ingen anden info end strl på det......

    Syntes det er irriterende at min tråd der egentligt er pga. en ganske trist ting - nemlig at Maja er død og at jeg har hendes udstyr som minde, da jeg intet andet har fra hende, ingen hår, ingen noget.
    Og derfor kan jeg ikke få mig selv til at skille mig af med det - selvom det ikke pga. størrelsen giver mening at beholde.

    Kunne du ikke have smidt beskeden over PB istedet for og ladet en HA om at sige sin mening hvis det var? :s


  • #8   6. nov 2011 Hvis jeg var dig ville jeg beholde det, bare som et minde. Hvis jeg en dag ikke har Safir mere, har jeg ikke tænkt mig at sælge hans udstyr.
    Synes desuden heller ikke det lyder som en annonce.


  • #9   6. nov 2011 Jeg har ALT tilbage fra Palmira, der blev aflivet for lidt over 2 år siden - jeg kan simpelthen ikke skille mig af med det ...

    Jeg tror godt, jeg ville kunne bruge det på en eventuel ny hest engang, men af med det kommer jeg nok aldrig smiley




  • #11   6. nov 2011 Hmm .
    Jeg har brugt mine ting og ikke lagt så meget i, at det var ting jeg brugte til mine tidligere heste, men det har suget i maven når man lægger mærke til røde/hvide/sorte hår på udstyret smiley


  • #12   6. nov 2011 Jeg har en af mine gamle ponyers trense og grime hængende på mit værelse. Underlag har jeg kunnet bruge til min efterfølgende pony, men nogle ting har jeg solgt. Trensen og grimen minder mig bare så meget om Isa, at jeg ikke kan skille mig af med det smiley

  • #13   6. nov 2011 Enig med **Calla*

  • #14   7. nov 2011 Nu er det 2 år siden Bjarne døde, og jeg synes ikke de ting jeg har tilbage minder om ham. Jeg har rigtig mange billeder som jeg kigger på og mindes ham den vej. Så jeg er rigtig glad for jeg altid var god til at tage billeder af ham med min mobil. Han døde meget pludseligt, og jeg kunne ikke foreberede mig på det. Så det er rart jeg har alle mine billeder af ham at mindes med.

    Jeg kom ret hurtigt af med de ting jeg ikke umiddelbart kunne bruge, fordi jeg ikke havde så meget plads til tingene. Men dengang mindede de mig heller ikke så meget om ham. Det var mest alle mine billeder


Kommentér på:
Skille sig af med udstyr.

Annonce