340 visninger
|
Oprettet:
Marts Måneds heste - second edition {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Grundet den store interesse for "månedens heste" og det faktum at der de sidste 14 dage er sket en meget stor udskiftning blandt de bedst bedømte heste på hestegalleri.dk har jeg lagt nye heste ind som marts måneds heste - second edition.
adressen er
(link fjernet)
NB Jeg har ikke skrevet race under det enkelte billede man man ved at pege med musen kan se både race og navn
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Jamen hvordan skulle jeg dog vide det
Når man peger på billedet ind på hestegalleri.dk kommer skiltet med Cauntess`s navn.
Er der forresten ikke noget med at man kun må anvende solobilleder af den hest man har oprettet. og ikke billeder af hele familien. Ups....
kærlig hilsen bent
feb 2004
Jamen hvordan skulle jeg dog vide det
Når man peger på billedet ind på hestegalleri.dk kommer skiltet med Cauntess`s navn.
Er der forresten ikke noget med at man kun må anvende solobilleder af den hest man har oprettet. og ikke billeder af hele familien. Ups....
kærlig hilsen bent
feb 2004
feb 2004
Så er det gjort (8 min) det ma da siges og være kvikt.
kærlig hilsen bent
NB Jeg forstår godt nok ikke rigig hvofor, men det behøver jeg jo heller ikke. Hvis nogen vil stjæle billedet , så gør de det da nok fra http://www.hestegalleri.dk istedet for fra min side som jo kun består af thumbnails der linker tilbage til hestegalleriet.
feb 2004
kærlig hilsen bent
NB Jeg forstår godt nok ikke rigig hvofor, men det behøver jeg jo heller ikke. Hvis nogen vil stjæle billedet , så gør de det da nok fra http://www.hestegalleri.dk istedet for fra min side som jo kun består af thumbnails der linker tilbage til hestegalleriet.
feb 2004
kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Hilsen Signe
feb 2004
Jeg mener nu også at det er samme race, men er ikke helt sikker.
Jeg ved også godt at der plejer dvs der var en tinker med sidste gang.
Der er vist nok ialt 16 tinker + Irish cob representeret på hestegalleri.dk så for at få en rimelig representation af hestene i forhold til alle de heste der er på hestegalleri.dk har jeg valgt at slå dem sammen, så det bliver måske en Tinker næste gang.
Det er nok umuligt at trække 33 heste ud af over 600 på en måde så alle er tilfredse , så jeg kan kun gøre ud fra mine egne principper og så de stemmer i giver hestene, jeg kan love at jeg vil undgå gengangere i fremtiden.
kærlig hilsen bent
www.752.dk/hestegalleriet.dk
feb 2004
det rigtige er
www.752.dk/hestegalleriet.htm
Marts Måneds heste - second edition