{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

need help! {{forumTopicSubject}}

okay, sidder her og over vejer om jeg skal købe et nyt hovedtøj til en pony, da dens hovedtøj, er enormt grimt! men så kommer det jo til bid! rider med et almindeligt trensebid, men hesten skummer meget/ normalt på bidet. tænkte på at købe et bid æble ( i ved de der med æble smag) men hvad er folks erfaringer med dette. hesten er svær at få bid i munden (grunden : har ikke været til tandlæge i flere år, før et par uger siden!)

skulle jeg istedet købe et tre delt?

I NEED SOME HELP GIRLS! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  need help!
  • #1   15. nov 2011 Hvis der ikke er noget galt med bidet, så syntes jeg da ikke du skal skifte det ud smiley
    At hesten skummer er i mine øjne kun et godt tegn.

• #2   15. nov 2011 det er det også, men hvordan kan jeg få hesten til at lettere tage bidet i munden? ved aelf noget der skal trænes.

men tænkte på at købe et aple bite fra Hööks smiley og hovedtøjet

• #3   15. nov 2011 Synes ikke der sker nogen ændring ved at hesten får et appelbid i munden vs et normalt, min er lige på tværs om det er det ene eller det andet. Så spar de penge og prøv hellere at finde noget lækkert at smørre på bidet som hesten kan lide og derved nemmere vil tage bidet i munden. Brug gerne noget sødt - kan ik lige komme på hvad der kan bruges, men måske du selv får nogen idér smiley

Så spar pengene og træn i stedet med hesten smiley

• #4   16. nov 2011 Jeg høre mere dårligt om det, end godt. Folk siger ofte at hesten koncentrerer sig om at tygge i biddet, og ikke om ridningen.

Kommentér på:
need help!

Annonce