{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vokser langsomt?
  • #1   16. nov 2011 Min palomino hoppe er 2,5 og ca 156 og forventes at blive 160-165. Så tror godt din kan nå det,. For min er høj bagtil endnu. Kig billeder på min profil der vra hun to på de første, og der er hun ikk høj bag til.

    Men heste vokser forskelligt, så det sært og sige om hun vokser langsomt. Kan være hun skyder i været når bliver 2-2,5


  • #2   16. nov 2011 Min dv vallak er 4 år og 170cm, Han var en 150cm som 2½ års , han voksede 7 cm på 6 måneder fra han var 3½ til 4 (; Den skal nok nå det, måske er generne at den vokser sent !?
    Faren til min gjorde det samme, den gik fra 168 til 174 fra den var 3 år til den var 4 smiley


  • #3   16. nov 2011 Siger man ikke de har opnået ca. 90% af deres fuldvoksne højde når de er 1 år.
    Så kan du evt. regne lidt på det...

    Men at hesten vokser jævnt og langsomt er jo kun positivt, efter min mening, så den ikke vokser "fra hinanden".


  • #4   16. nov 2011 Min hoppe bliver 3 og hun er kun 144, forventet stang er 156.. Hvorimod min hingste bliver 2 og måler 155, forventet stang 162, tror dog han vokser over..



  • #5   16. nov 2011 Kender en der havde en hoppe der var ca 158 som 3 års. Den tog et ordentlig ryk da den var 4-4½. Jeg så den som 3års. Flyttede fra stedet. Da jeg så samme hest et år senere kunne jeg næsten ikke kende den. Tror det er meget forskelligt hvor når de vokser meget og hvornår de vokser lidt. Min på 1½ har det sidste ½år vokset gennemsnitlig 1 cm pr måned

Kommentér på:
Vokser langsomt?

Annonce