{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jacob freund priser og erfaringer
  • #1   20. nov 2011 Hej smiley

Har kun godt og sige om Jakob. Har haft ham som smed i 10 år efterhånden, kommer fast hver 6. uge. Dygtig, venlig, rolig omkring hestene, har aldrig set ham ridse sig op. Jeg har 1 araber, 1 hannoveraner og en hollandsk new forest og ikke altid har så meget tålmodighed, men Jakob er rolig omkring dem og så er der aldrig noget bøvl smiley
    Ved ikke hvad prisen er, men ring eller skriv til ham.
    Håber du kan bruge min erfaring smiley
    Hilsen Karina

• #2   20. nov 2011 ok mange tak smiley

• #3   20. nov 2011 Personligt foretrækker jeg Tobias fra Bergers Smedie, han er VIRKELIGT dygtig, han kan bare noget med heste og beskæringer og skoninger, osv smiley

• #4   20. nov 2011 Jeg bugte der gav jeg 800 for forsko.. Han er rigtig dygtig. Kan godt anbefales.. Nogle siger at han har et iltert temperament, men i de snart to år jeg brugte ham, har der ikke været noget.... Kunne desværre ikke beholde ham, da hans lærling "blev nødt" til at stoppe, så Jakob havde ikke tid til så mange... smiley Nu bruger jeg Morten Ersgaard og han kan også anbefales..

• #5   20. nov 2011 ok har bare hørt at tobias ikke er så god til at holde aftaler. men ellers hørt godt om ham.

ok hvor er ham morten fra??

• #6   21. nov 2011 Jeg har brugt Jacob Freund, og han har aldrig overholdt vores aftaler, mange gange brændte han mig af 3 gange i træk. Og når jeg ringede for at bestille ham igen måtte jeg vente endnu engang 3 - 4 uger inden han kunne komme.... Så hestenes hove kunne godt ende med at være rimelige lange inden han kom.. Så kun dårlige erfaringer.

• #7   3. maj 2014 Hej selvom det er et gammelt indlæg svare jeg lige alligevel smiley vi synes han er super. Vi har haft to ansatte fra ham ude. De var rigtig dygtige og rolige ved hestene

Kommentér på:
Jacob freund priser og erfaringer

Annonce