{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

hjælp til korrekt fodervalg???? {{forumTopicSubject}}

har lige købt lille valle. smiley men som i kan se er han ikke optimal i foderstand, men da han er fjordhest er jeg itvivl om hvordan jeg hjælper ham bedst.

han er ormebehandlet, og har fået en vetaminkur smiley

håber der nogle der kan hjælpe?? smiley

Link til billeder af valle. smiley http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=343936

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til korrekt fodervalg????
  • #1   22. nov 2011 vil lige tilføje at han er fra maj 2010 smiley så kun 1½ år

• #2   22. nov 2011 Min 2 års bliver fodret med fase 2 fra brogården og lucerne med melasse og så 1. dl olie i hvert måltid (3 gange dgl.) Og så masser af wrap til nat smiley

Og hun er pæn rund/fyldt ud og flot i pelsen og hun elsker foderet smiley

• #3   22. nov 2011 Syntes heller ikke det er sååå slemt.. Og det er rigtigt det med den nok bare er plag grim..
    Jeg har godt nok en dansk varmblod.. Og hun var også kun den alder da jeg fik hende.. Og hun får fase 2 og fiber piller.. Hun kan ikke lide lucerne..
    Men ellers en god olie ( ville ikke bruge den billige fra et supermarkede.. Men en god en specielt til heste)
    Og så en masse hø, eller hvad du nu giver ved siden af..

• #4   22. nov 2011 Den trænger til at blive shinet op hehe smiley Du kan prøve at ringe til brogaarden, pavo eller noget lignende. Du kan også prøve at ringe til en foderstofforretning de plejer at give en god rådgivning

• #5   22. nov 2011 Jeg ville give hø, hø, hø og hø.

Hertil ville jeg spæde op i krybben med roepiller vitaminer og lucerne. Men jeg mener at næringen skal komme fra hø - så giv den endelig alt hvad den kan æde smiley

Og ud over det ville det nok være en god ide med en strigle x)

• #6   22. nov 2011 an trænger til den store omgang, men han kom ´kl 21 i går aftes. så han fik lige ro til at falde til smiley men han skal have den store tur idag smiley

Kommentér på:
hjælp til korrekt fodervalg????

Annonce