{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hjælp til vejledning af foder. {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er.

Håber i kan hjælpe eller henvise til nogen der kan hjælpe med at give mig gode råd om hvad jeg kan give min hest af foder.
Hun er en hoppe der er meget svær at fodre på så hun er lige til den tynde side og så er hun også lidt doven, hvert fald svær at få fremad under ridning.
Lige nu får hun havre og vitaminer men det hjælper ikke rigtigt.

Håber der er nogle der har nogle råd.
Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til vejledning af foder.
  • #1   28. nov 2011 Dyrlægen eller en du kende der har meget erfering med hest:-)

• #2   28. nov 2011 er hun blevet tjekket for orm? da jeg fik min den store til låns var han også til den tynde side, jeg fodrede med noget jeg købte i Danish agro der hedder hesteguf han skulle godt nok have 3 kilo om dagen og så fik han alt det hø han kunne spise plus han fik noget wrap også, og det hjalp på ham men ellers syntes jeg produkter fra st. hippolyt er godt

• #3   28. nov 2011 Ja hun er tjekket for orm. smiley

• #4   28. nov 2011 den lokale foderstofforretning? smiley

• #5   28. nov 2011 Snak med nogle fra en foderstof ja smiley .

Ellers bruger jeg Equifirst's classic med Omega 3 i og ved siden af putter jeg så Linamix i også fra Equifirst.
    Min er også rigtig svær at fodre på og meget kræsen men hun elsker det her foder .
    Hun får selvfølgelig også halm, wrap og hø ved siden af.

• #6   28. nov 2011 Vi har en som har haft orm, og står meget tynd. Vi bruger Natur Müsli M/ Krydderurter Det er super godt samt det er økonomisk fordi de ikke skal have ret meget.. luserne er også godt havde en traver som var svær at fodre på han fik luserne blandet med fiberpiller og vitaniner det virkede godt på ham..
    Hende vi har får pt 600 g morgen 600 g aften af Natur Müsli M/ Krydderurter hvor vi suplere hendes aftensmad med et foder til tynde heste der får hun et kilo... samt 1 dl olie i
    Men giv også din hest masser hø og wrap... det er altid godt, og husk hø kan de spise alibitum..
    Håber det hjalp lidt,,,

• #7   28. nov 2011 Der er mange meninger om havre.. Men det er jo ikke så meget i? det er godt at fodre med noget foder som indeholder olie og andre gode ting:

Bygflager · majsflager · sukkerroemelasse · tørrede æbler · hvedeklid · havreskalklid · snittet lucerne · æblesirup · kulsur algekalk · majskim · hørfrø · krydderurter · havreflager · sukkerroesnitter · koldpresset hørfrøolie · drueskind · snittet græs varmlufttørret · himalayasalt · havslat · fintformalede solsikkekerner

• #8   28. nov 2011 Jeg bruger build up som er et godt foder og giver god energi.. Kunne se forskel på cassis efter 4 uger.. Og så bruger jeg green power gold lucerne

Kommentér på:
Hjælp til vejledning af foder.

Annonce