1.084 visninger
|
Oprettet:
Job med heste {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg ville høre om nogle af jer er stald pige / rytter i en stald eller stutteri ? hvor i arbejder henne ?
er i glade for det ? osv (:
og om nogle af jer tilfældigt ved om der er nogle er søger en ?
tænker selv på at søge ud som noget stald pige/ rytter. så ville høre hvad jeres erfaringer er (:
maj 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 253
det er hårdt og det er lange dage for ikke meget løn, det skal man kunne af finde sig med, men man skal ikke finde sig i hvad som helst
og sørg for altid at have en kontrakt (=
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Nogle steder er de gode ved deres ansatte. Andre steder er de mere eller mindre ligeglade, fordi de ved der er nok piger der gerne vil have job som staldpige
Lønnen er dårlig, og stemmer sjældent overens med timer.
Jeg vil sige jeg udviklede mine personlige kompetencer meget ved det, og jeg lærte meget ved det livsmæssigt.
Men ja, HUSK kontrakt! Og hvis du har fundet et sted, hvor de IKKE vil skrive kontrakt, pga. den ene eller anden dårlige undskyldning, kan du være sikker på at det er fordi de "snyder" og ikke kører efter reglerne.
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
du kan altid kigge på heste-nettet og yardandgroom.com, der plejer at være en del jobannoncer
nov 2006
Følger: 173 Følgere: 174 Heste: 19 Emner: 79 Svar: 252
aug 2007
Følger: 93 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 354
Ja det er rigtigt hårdt, men det er det hele vær, fordi det er noget jeg elsker at lave og nok jeg virkelig brænder for, tror det er meget vigtigt at det er noget man virkelig ved, hvis man skal kunne hold til arbejdet (:
Du kan som andre skrive kigger på heste-nettet.dk men ellers finde du bare en masse stald som virker til at være noget for dig, også ring du da bare op og hører om de ikke mangler en, også er det vigtigt at give et indtryk med at det virkelig er noget du gerne vil, og ikke bare tag et nej med det sammen, evt spørge om du ikke må komme forbi med en ansøgning vis de nu manglet en på et tidspunkt, eller om de måske kender nogen der mangler. Det var på den måde jeg var heldig at få mit drømmejob!
nov 2005
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 88
Job med heste