{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Job med heste {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg ville høre om nogle af jer er stald pige / rytter i en stald eller stutteri ? hvor i arbejder henne ?
er i glade for det ? osv (:

og om nogle af jer tilfældigt ved om der er nogle er søger en ?

tænker selv på at søge ud som noget stald pige/ rytter. så ville høre hvad jeres erfaringer er (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job med heste
  • #1   30. nov 2011 jeg har været men er ikke mere smiley
    det er hårdt og det er lange dage for ikke meget løn, det skal man kunne af finde sig med, men man skal ikke finde sig i hvad som helst smiley

og sørg for altid at have en kontrakt (=

• #2   30. nov 2011 Jeg arbejder på Grantoftegård som er Sjællands største økologiske landbrug. Der arbejder jeg med køreheste, som bliver brugt til vognkørsel for besøgende på gården. Er super glad for det, det er det bedste arbejde nogensinde! smiley

• #3   30. nov 2011 Jeg har. Det er VOLD hårdt! Men vil tro det variere fra sted til sted.

Nogle steder er de gode ved deres ansatte. Andre steder er de mere eller mindre ligeglade, fordi de ved der er nok piger der gerne vil have job som staldpige smiley

Lønnen er dårlig, og stemmer sjældent overens med timer.

Jeg vil sige jeg udviklede mine personlige kompetencer meget ved det, og jeg lærte meget ved det livsmæssigt.

Men ja, HUSK kontrakt! Og hvis du har fundet et sted, hvor de IKKE vil skrive kontrakt, pga. den ene eller anden dårlige undskyldning, kan du være sikker på at det er fordi de "snyder" og ikke kører efter reglerne.

• #4   30. nov 2011 Jeg er pt. på prøve hos Mette ved Stald Mak i Silkeborg smiley . Det er halvhårdt, men jeg elsker det! smiley . Jeg kan lærer en hel del ved at være her, og jeg håber da på en fast ansættelse! smiley

du kan altid kigge på heste-nettet og yardandgroom.com, der plejer at være en del jobannoncer smiley

• #6   30. nov 2011 Jeg har arbejdet hos flere salgstalde og stutterier. Det er hårdt arbejde, men det svinger fra sted til sted. Men jeg er blev skadet pga. det.. Så for mit vedkommende er det slut.

• #7   30. nov 2011 Jeg arbejde ved Bøgegården som staldpige/rytter. Det er rigtigt hårdt, men jeg elsker mit arbejde, jeg glæder mig hver morgen jeg stå op til at komme ud på arbejdet! Lønnen er nok ikke noget man skal regne alt for meget på (jeg er selv tilfreds med min). Men det er helt klart et arbejde man skal tage for oplevelsen og erfaringens skyld (:
    Ja det er rigtigt hårdt, men det er det hele vær, fordi det er noget jeg elsker at lave og nok jeg virkelig brænder for, tror det er meget vigtigt at det er noget man virkelig ved, hvis man skal kunne hold til arbejdet (:

Du kan som andre skrive kigger på heste-nettet.dk men ellers finde du bare en masse stald som virker til at være noget for dig, også ring du da bare op og hører om de ikke mangler en, også er det vigtigt at give et indtryk med at det virkelig er noget du gerne vil, og ikke bare tag et nej med det sammen, evt spørge om du ikke må komme forbi med en ansøgning vis de nu manglet en på et tidspunkt, eller om de måske kender nogen der mangler. Det var på den måde jeg var heldig at få mit drømmejob! smiley

• #8   1. dec 2011 Jeg var i Tyskland ved Jørgen Rask, var sindsygt glad for mit job! Ja, det er hårdt, men jeg ville gøre det igen, hvis det var smiley !!

Kommentér på:
Job med heste

Annonce