{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

[Debat] {{forumTopicSubject}}

Sporen skal jo være der i dressur.. Men når man så høre fra en dommer at den ikke behøver at have en spids, altså at det bare er en jerndims uden formål man sætter på støvlen, er det så ikke en urelevant regel?? Da jeg så den anden dag faldt over et par spore uden spids til 45,- købte jeg dem da for Rebel Prince bryder sig ikk om spore.. Men det er da dybt godnat.. Sys jeg.
Hva mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  [Debat]
  • #1   13. aug 2006 Kan heller ikke forstår hvorfor man skal havde dem på.. (:

Synes at man selv måtte kunne bestemme om man ville ha sporer på..
    - Men så synes jeg dog at piske-reglen er helt okay!

• #2   13. aug 2006 Jeg gjorde til et stævne det, at jeg pegede dem helt ned, så de ikke kunne mærkes på hesten, for min partpony, som jeg red på var heller ikke glad for hverken spore eller pisk.

• #3   13. aug 2006 jo det virker mærkeligt.
    jeg springer ponyklasser, og til træning rider jeg med korte hestespore da det er nemmer at ride med dem, så jeg synes også det er ireterende at man ikke må springe med længer spore. ponyen kan jo næsten ikke mærke dem.

• #4   13. aug 2006 Hmm jah, det er en lidt sjov regl. Men jeg syntes snart ikk man må noget .. hehe jeg har godt nok hørt det der, har også set det smiley men ja.. det er lidt skørt

• #5   13. aug 2006 sys os det er dybt godnat..
    for når man må ride uden spids, hvorfor afskaffer de så ikk bare reglen helt??
    marlene p; jeg forstår dig godt.. jeg riderkun med sporer når jeg er til stævne.. men når det er spring kunne jeg godt bruge hestesporer.. han er nelig pisse fræk.. og ja, så er ponysporer bare ikk til meget nytte..

• #6   13. aug 2006 Men kan omvendt godt forstå at ponyryttere ikke må ride med spore der er over 1,5 cm lange.. Nogen kan jo simpelthen ikke styre det.. så er det jo synd for ponyen--

• #7   13. aug 2006 Jeg fatter ikke at man SKAL have dem på.

Jeg syntes selv det er fedt at have en hest som man ikke skal have pisk eller spore på. Tænk på de små rytter på 5-6 år, de sider nok og hakker til hesten som om de ikke havde spore på!

Fenja spasser helt ud hvis man har pisk eller spore på, derfor har jeg også købt nogle spore uden dimsen på smiley

• #8   14. aug 2006 Sabrina - Det er bare den der bue der går rundt om støvlen, altså uden nogen dorn (er det ikke det den hedder?).
    Det er komplet latterligt man godt må ride med sådan nogle, men ikke uden. Jeg kan slet ikke se hvorfor man absolut SKAL ride med sporer hvis man nu hellere vil ride uden. Det er ligesom at sige man SKAL ride med pisk.

Kommentér på:
[Debat]

Annonce