{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Savner min solgte hest {{forumTopicSubject}}

Hvordan kommer man over savnet til sin elskede hest ? Chikas blev solgt i december sidste år, og jeg savner ham bare mere og mere .. Troede det ville hjælpe når jeg fik en ny, men ærligt talt det har bare gjort det værre .. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, troede ikke det ville blive så slemt ..
Hjælp ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner min solgte hest
  • #1   14. aug 2006 Jeg hælder også bare til at stoppe emd at ride, har mistet interessen .. Jeg vil bare ha Chikas, eller hvertfald en som kan erstatte ham, hvilket fabienne ikke kan.. Glemmmer ham aldrig smiley !

• #2   14. aug 2006 Har selv prøvet det op til flere gange.
    Tænk på at den har det godt, lad vær med at sidde og kede dig (og tænke på den), find på noget sjovt, og vær igang næsten hele tiden smiley
    Tænk på du har fået en ny dejlig hest, som du nok skal blive ligeså glad for !
    jeg solgte sputnik for nogle år siden, igår var jeg så oppe og se ham til stævne smiley
    Jeg tænker bare på hvor godt han har det nu, og sådan tænker jeg også med Sunshine ! smiley

• #3   14. aug 2006 Jeg har selv prøvet det , da jeg mistede min part tøk (han er også her inde) havde jeg svært ved at komme mig over det , men 3 dage efter skulle jge begynde min part på Candy .. og det var heldigt nok , for ellers var jeg nok aldrig kommet i gang med at ride igen, jeg savner ham stadig RIGTIG meget , og hvis jeg sidder alene og høre stille musik , og tænker på ham begynder jeg tit at græde .. jeg har det stadig sådan at jeg sagtens kan grine og være glad uden på , men ikk rigtigt inden i , som om der mangler noget )': - og det er tegn på depressioner ): men Jeg er blevet rigtig glad for Candy , men det bliver jo aldrig det samme som Tøk , for han var min første pony , og det var ham der lærte mig ALT !

• #4   14. aug 2006 Det er altid hårdt at sælge sin første hest.. jeg solgte min første for et år siden, og savner ham stadig.. men bar vent du skal nok komme til at blive glad for din nye.. det tog også lang tid inden jeg blev glad for marius og pippi.. men det kommer, tro mig.. bar giv det tid smiley

• #5   14. aug 2006 Jeg prøver også bar at la vær med at tænke på ham, men hende der købte ham, har solgt ham videre, så aner ikke hvor han er, eller om han har det godt .. det er virkeligt svært ..

Kommentér på:
Savner min solgte hest

Annonce