{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af lampe 500 kr.
  • Montering IKEA kommode 400 kr.
  • En badeværelsesdør der skal være 1-2 cm kortere 1.350 kr.
  • Elektriker: Lægning og tilslutning af ca. 5-6 m2 elvarmemåtte. 2.200 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Trække strøm til vaske- og opvaskemaskine. Ledninger skal ikke fræses ind men kan gemmes bag elkabler. Herudover tilslutning af komfur jf. stik. 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hut indendørs - hvorfor....?
  • #1   5. dec 2011 dæmper lyden smiley

• #2   5. dec 2011 Forskelligt nogle gør det for at se smarte ud så kan det jo matche underlag, gemacher og det hele;-P. Og ændre for lidt mere praktisk brug.

• #3   5. dec 2011 Vi brugte den så hesten bedre kunne koncentrere sig, og ikke høre så meget :-))

• #5   5. dec 2011 jeg red med det på min gamle pony fordi ellers kunne den ikke koncentrere sig hvis den ikke fik vat i ørerne smiley

• #6   5. dec 2011 well, jeg bruger det på min fordi det ser smart ud - men jeg rider også med fortøj og martingal fordi det ser smart ud smiley
    Hvis det ikke påvirker hesten på en dårlig måde, kan man jo lige så godt gøre det for udseendets skyld smiley
    men der er også nogen der gør det for bedre at kunne fastholde hestens koncentration og derfor putter vat i ørerne og en hut udenpå for at holde det på plads smiley

• #7   5. dec 2011 i sommers red jeg med hut inden dørs, men ponyen er meget overfølsom for dyr ( seriøs, den bliver sindsyg af alle de dyr der flyver rundt!)

• #8   5. dec 2011 Jeg bruger hut ind i mellem indendørs, fordi min hest er ekstremt hovedsky... hun kan have en periode hvor man sagtens kan ligge hovedtøj på uden nogen former for problemer, for så pludselig en dag at springe tilbage og pruste, og opføre sig som om hun skulle have bank... Kommer jeg så hutten på først, siger hun ikke noget til man rør ved ørerne, og kan dermed ligge trensen på uden problemer... Når der så er redet et par gange på den måde, smider vi hutten igen hvis det fungerer uden...

• #9   6. dec 2011 Som sagt fordi nogle mener det der smart ud, nadre gør det for at skjule og holde på vat i ørerne..

Men det er lidt sjovt © zebra fjordbollen ©
    du siger du synes martingal og fortøj ser godt ud at have på.. Selv synes jeg det jo er 100 gage flottere når folk kommer ind med så lidt udstyr som muligt.. hvis en hest kommer ind med martingal er det jo ofte fordi den smider hovedet i vejret..
    Kommer man der imod ind unden nogle hjælpetøjler, pisk eller spore, så synes jeg det signalerer man har en velredet og lydig hest..

• #10   6. dec 2011 Jeg rider en traver, og hun gik med hut da hun gik travløb. Det resultere så i at hun ikke kan noget som helst og hidser sig op hvis hun ikke har den på.. Så for hende er det en trygheds følelse. Og hvis der ikke skal mere til en en hut på hovedet sæ går det jo nok:-D

• #11   6. dec 2011 Sanne: Jeg kan godt se din pointe, men på det punkt har jeg en lidt underlig holdning.
    Jeg har den kun på for udseendets skyld og hvis folk tænker at jeg har det på som et hjælpemiddel, så er jeg ligeglad, det har de lov til at tænke smiley Bare når jeg selv ved at han er utrolig let at ride og normalt bliver redet i sidepull/kapsun og derfor er meget følsom. Når jeg selv ved at jeg knap nok skal røre tøjlerne før han vender på en 25-øre og at hans hoved er i en naturlig holdning, så er jeg lidt ligeglad med hvad andre tænker om lige det smiley

Men jeg vil stadig have den på fordi den ligesom fuldfører mit totalt pony-agtige overdrevne forbrug af blåt udstyr smiley Har en trense med blåt for, sorte tøjler med blå striber i, lyseblåt underlag, lyseblå gamscher, mørkeblå klokker, min lyseblå martingal og et ternet skridttæppe i forskellige blå nuancer smiley

Kommentér på:
hut indendørs - hvorfor....?

Annonce