{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode erfaringer med udlån?
  • #1   5. dec 2011 min veninde Thea lænt en hest og det er kun gået godt. Ejern er glad hun er glad. Ejern kommer os engang imellem og får en tur på ham. Så har jeg også en anden veninde Frederikke, hvor det hele også går rigtig godt!:)
    Jose


  • #2   5. dec 2011 Begge mine ponyer står rigtig gode steder, men det er hos nogle vi kendte i forvejen, men mon ikke der findes gode steder med folk man kan stole på?

    Men ellers har vi kun haft dårlige erfaringer, desværre.


  • #3   5. dec 2011 Jeg har mig en lånehest. Og hvad jeg syntes har hesten det godt her, jeg elsker hende og passer hende på bedste vis...
    Jeg tror mest man altid bare mest høre det dårlige, og aldrig det gode..
    Man skal selvfølgelig finde en man kan stole på, og sørg for at ha hesten forsikret..


  • #4   5. dec 2011 Jeg har sendt min pony med en pige på efterskole, og jeg kunne ikke ønske mig en bedre låner.

  • #5   5. dec 2011 jeg har købt min lånehest her i sommers smiley

    havde lånt hende i godt 9 måneder inden jeg kunne købe hende, og hendes ejer (og min tidl. træner) var meget glad for at jeg havde hende deroppe, til trods for at hun skulle 250 km væk og ud på en ø, hvor hun ikke bare lige kunne komme og tjekke smiley

    Jeg sendte billeder ofte til hende, og så lod jeg hende følge med herinde på HG, hvor jeg skrev en slags dagbog smiley Det var en SUPER periode og ja, så har jeg jo så stadig hesten, nu det bare mit navn der står som ejer på papirene smiley


  • #6   5. dec 2011 Jeg har får nogle år siden haft en låne pony, hvilket var supert godt, skulle dog have haft den 1år men måtte levere den tilbage ca 3 måneder før, fordi vi flyttede og der hvor jeg kom hen kunne jeg simpelthen ikke finde en ordenlig underviser, og ponyen var kun 4 og kunne mærke det begyndte at gå lidt tilbage, ejeren var dog enig i at det så nok ville være bedst hun fik den igen, så det sluttede også godt smiley

    Har så haft en lånehest hvor det hele gik af lort, havde heste 1½ månede, den skulle have været passet med alt, hvilket den så ikke var og på den 1½ månede fik jeg en meget stor dyrlæge regning på tandraspning, vac, og ormekur, hesten nåede desværre at tabe sig en del da jeg havde den *pga orm* selv om den have fri adgang til wrap og fik masser af fuldfoder smiley

    Men i løbet af denne her uge får jeg en ny låne hest, har allerede aftalt det hele manger bare at få hesten flyttet smiley


  • #7   5. dec 2011 Min søster har en låne hest.. Hesten har det som blommen i et æg og Min søster kunne tilbyde hende mere end hendes ejer lige pt.. Men man kan jo aldrig være sikker når man låner sin kære hest ud.. Jeg ville personligt ALDRIG låne mine heste ud til nogen fremmede slet slet ikke.. Skulle det ske de skulle lånes ud blev det til nogen jeg kender i forvejen.. Mennesker kan være så skide falske og ih og åååh så søde og når de har fået hesten så er de nogle s***.. Bare min mening.. Har oplevet låne heste der IKKE blev passet og plejet optimalt.. Så pas på !

  • #8   5. dec 2011 vi har en følhoppe udlånt til svigerforældrene... der er 0 problemer, bortset fra af den vist ikke er i fol alligevel... men det er der jo ingen af os der kan styre...

  • #9   6. dec 2011 Husk at lave en kontrakt på den.
    Og sam ejer kan man til en hver tid tage den hjem igen, hvis man ikke bryder sig om der hvor den kom hen...


  • #10   6. dec 2011 Altså nu har jeg aldrig lånt mine heste ud, men jeg har min 3. lånehest nu. Og jeg vil sige at jeg har kun en gang haft en dårlig oplevelse med det, og det var udlåner der ikke have fortalt at hesten var syg. Men ellers har jeg kun gode oplevelser med det =)

Kommentér på:
gode erfaringer med udlån?

Annonce