{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur simulator :D
  • #2   9. dec 2011 Jeg tror os den fylder mere end mit værelse :b Men det kunne være sjovt at prøve det smiley

• #3   10. dec 2011 Det er lidt det samme som Den mekaniske hest, som man kan få undervisningstimer på, rundt om i landet. smiley Kan klart anbefale det!

http://www.tvsyd.dk/artikel/100539:Traener-paa-mekanisk-hest

• #4   10. dec 2011 Gad da godt have sådan en foran fladskærmen i stuen - måske jeg endelig kunne lære nedsidning så, for der er da ikke meget rygsving i den fætter smiley gad vide om den også kan lave ko-spark, bukke og stejle

• #5   10. dec 2011 På den mekaniske hest, er det ihvertfald noget af en udfordring, da man får rettet sin opstilling meget præcist. smiley

• #6   10. dec 2011 Den er simpelthen for genial .. Håber at der er mange der får nytte af den smiley

• #7   10. dec 2011 jeg mener bare at en mekanisk hest uden det levende dyrs underlige påfald aldrig på nohen måde kan sammenlignes med den ægte vare. Måske sjovt at prøve, men så synes jeg nu pengene er givet bedre ud på god undervisning der retter holdningen på rytteren på netop det dyr man rider på til hverdag

• #8   10. dec 2011 Findus: jeg er uenig! hvis du kan ride korrekt, ja så er det nok bedre med noget undervisning på rigtig hest
    men det er da 100 gange bedre at få rettet ens rytterfejl inden man sidder på det levende dyr, hvor man risikere fx. signalforvirring

• #9   10. dec 2011 Findus - På den mekaniske hest, er princippet at man først har en halv time på den mekaniske hest, hvor man lærer hvordan man skal sidde, uden at skulle bekymre sig om hesten samtidig. Bagefter går men en halv times undervisning på sin egen hest, hvor man så får afprøvet det man lærte - og jeg kan love dig for at man kan både se og mærke forskel.

Har selv prøvet det med min egen hest. Hun har det sidste halve år villet gå i galop hele tiden, uden jeg gav hende signalet. Da jeg havde været på den mekaniske hest, og kom op og skulle afprøve tingene - vupti om ikke min hest holdt op med at gå i galop hele tiden. smiley løsningen var, at pga. mine rytterfejl og min fejlopstilling, så bad jeg min hest om at gå i galop med sædet hele tiden. Men da jeg kom til at sidde rigtigt og indvirke rigtigt på hesten, så holdt den sandelig også op med at ville gå i galop.

Så jo, det virker skam! smiley

• #10   10. dec 2011 Jeg støvsugede youtube for de klip der.. De er geniale!!!

Man skal jo netop ikke koncentrere dig om hesten nu finder en løve der bag springstøtten i hjørnet eller at du ikke kan høre din træner, hun står lige ved siden af og kan rette på dig fysisk...

Har set både M og grandprix dressur ryttere være inde og få en tur og små børn også smiley
    Også med hænder, hvordan man får den mest eftergivende hånd, det afslører den mekaniske hest jo med det samme, hvis man ikke har!

• #11   10. dec 2011 Jeg ville meget gerne prøve sådan én, da mit sæde ikke er så godt efter jeg faldt af i sommers og slog min ryg rigtig voldsomt.. Så kunne godt tænke mig at få rettet lidt på mit sæde, i stedet for at en levende hest skal lægge krop og sind til signalforvirring og et skævt sæde (:

• #12   14. apr 2012 hvor kan man købe sådan en (har også set den)

Kommentér på:
Dressur simulator :D

Annonce