{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.680 visninger | Oprettet:

Stübben sadler til islændere.... {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg leder efter en Stübben sadel til min islænder. Stübben fordi jeg synes de ofte har rimelig med svaj i puderne og lidt løft bagtil og ikke kilepuder. Min hest er lidt høj - numset...så den facon passer den bedst.

Jeg har kig på en del Stübben Tristan dressur sadler, de lidt ældre modeller da de har mest svaj og på Stübben Island D.

Er der nogen af jer Stübben /islænderfolk der kender noget til længderne på de forsk. stubben sadler (anlægsfladen) og ved hvilke andre der har godt svaj i puderne.
Og eller en I vil anbefale?

Jeg har skrevet på en del sadler men jeg synes folk er meget lidt meddelssomme taget i betragtning at de har salgsannoncer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stübben sadler til islændere....
  • #1   10. dec 2011 Hvorfor ikke nettop gå efter en MED kilepuder? Stubben laver også med, og det gør dem langt nemmere at tilpasse hesten, samt giver en bedre anlægsflade, da puden er nemmere at forme.

• #2   10. dec 2011 Det må de også gerne have men jeg synes oftest sadler med kilepuder er rigtig meget LIGE i puderne og passer ikke til en svajet hest. Jeg har købt en Bates Iceland med kilepuder og den er meget lige i puderne og pt som den ligger nu trykker den bagtil.

Kommentér på:
Stübben sadler til islændere....

Annonce