Hjælp! Hva skal jeg vælge!! {{forumTopicSubject}}
Hjælp! Står vikelig i et dilema!
Jeg har jo min dejlige Alix, men, men er jo ved at hver for stor til ham
Vi er så blevet tilbudt at købe en rigtig fin hoppe på 14 år som er 144 og stor i det så den kan jeg godt passe. Den er blevet redet mest i dressur, men min underviser siger at hun har en PERFEKT teknik og det liiige var sådan an jeg skulle ha. Og der viste vi slet ikk jeg fik mulighed for at købe den!
Nu er vi blevet tilbudt at jeg kan få den hvis min far laver nogen spring og de så får 10.000.
De 10.000 skal jeg så gi når jeg bliver konfimert, og så er hun HELT min.
Men alligevel, jeg kunne også bare vente med at få ny til jeg er færdig med Alix, jeg kan sagtens finde en fin pony, og låne.
Kan slet ikk bestemme mig! Er bange for jeg lukker af for noget! At låne en super go pony som jeg ALDRIG vil kun købe. Men hende her kunne måske også blive rigtig go og alle intægterne vil gå til mig når hun skal sælges!
Jeg kan virkelig ikk bestemme mig!
Hjælp hva syns i?
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Emner: 117 Svar: 1.100
Nu ved jeq ikke hvor stor duh er, men jeq fik først en 3'er pony, og så en lille 1'er pony, og så solgte jeq min 3'er pony til en rigtig sød familie (men savner hende ekstremt stadig X(,. ) og så fik jeq så Fleur, og jeq har ikke fortrudt én eneste gang
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 724
apr 2005
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 341 Svar: 2.269
Men det er ikk SIKKERT at hun bliver en go spring hest, men hvis hun gør er jeg jo mega glad for så er det MIG der har lært hende det! og jeg får pengene når hun skal sælges.
Men siger så nej til at låne en smuk hingst jeg måske kan låne, men det kan jo være jeg ikk kan få ham, og så har jeg jo sagt nej til hende.
apr 2005
Jeg skal ha en pony.
Har ikk svært ved at slippe en pony jeg ved jeg skal videre.
apr 2005
apr 2005
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
Når din ridelærer også kan gå ind og sige god for den og den så samtidig er så billig, så er det bare med at slå til.
Hjælp! Hva skal jeg vælge!!