{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

gå ude i mørke - er jeg for pivet? {{forumTopicSubject}}

Vores heste har altid gået ude i mange timer om dagen gerne 10-12 timer, om vinteren og 24 timer sommer halvåret.

som det står nu, kommer de ud kl. 7 og går ude til omkring kl. 15-18 stykker.. De har en balle wrap på folden til fri afbenyttelse..

men nu må jeg indrømme jeg begynder at få ondt af dem smiley
Men tror ligeså meget det er fordi jeg selv fryser og synes det er træls der kl. 7 om morgenen når de kommer ud..

Hvis ikke de kommer ud der, kan de kun gå ude i 3-5 timer, hvilket jeg ikke synes er meget smiley

Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal tage dem ind, og nøjes med et par timer, eller om jeg bare er pivet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gå ude i mørke - er jeg for pivet?
  • #1   12. dec 2011 Du er da vist bare pivet hehe.. Mine er ude til kl 6-7 stykker om aftenen for det meste i bæl mørke.. ja jeg fryser osse men mine heste har dækken på og går rundt og nyder den friske uft.. 3-5 timer er da direkte synd for dem kun at være ude! Især hvis de er vant til være ude meget mere.. Lad du dem bare blive ude.. Det er HESTE og har faktisk osse pels smiley

• #2   12. dec 2011 "Men tror ligeså meget det er fordi jeg selv fryser og synes det er træls der kl. 7 om morgenen når de kommer ud.."

Hvis heste havde det på samme måde som dig så var de uddøde for flere tusinde år siden. Du er pivet.

• #3   12. dec 2011 Det er dig der er for pivet =D

Hesten er et vilddyr, og havde i tidernes morgen ingen stald og ingen varme. =)
    Og de har jo også vinterpels til at varme dem =)

• #4   12. dec 2011 du er for pivet ja, bare ud med dyrene, jo mere de er ude jo bedre

• #8   12. dec 2011 det er jo slet ikke koldt endnu... mine unger sover stadig ude i deres barnevogne til middag, og jeg behøver ikke have jakke på når jeg har lavet noget i 10 min. Det ser da også ud til at det er nordbagger du har- og de er jo da lavet til at bo her i norden. Bare ud med dem. Hvis det regner og er omkring 0 grader eller regner og stormer, får mine regntøj på, for der kan de godt fryse, hvis det lige passer de bliver gennnemvåde, men ellers skal vi ned på -10-15 før jeg finder dæknerne ud af mølposen og lader mine unger sove til middag i stalden.

• #10   12. dec 2011 Du er MEGET pivet smiley
    Alle mine 3 står ude døgnet rundt, og selvom de har en dejlig løsdrift med masser af hø står de alligevel ude det meste af tiden smiley
    Og den ene er altså en plag med 75% araber blod smiley så du er pivet smiley

• #12   12. dec 2011 Cecilie E:
    De behøver ikke at glemme det, vores er blevet lukket ind og ud på "løbe" måden de sidste 8 år og kan alle gå pænt ved siden af rytter/ejer. =)

Kommentér på:
gå ude i mørke - er jeg for pivet?

Annonce