{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

pony vender røv hele tiden {{forumTopicSubject}}

hej alle,
min pony er begyndt at vende røven til mig hele tiden!... Når man skal have ham ud af boksen, lægger hanøre og vender røv.. når ham er ude at løbe eller løsspringe, gør han det sammen. For ca. 3 måneder siden sprang han nemt 1,30 cm (i løsspring) Men nu gider han ikke mere, og vil kun gå over springende. Når jeg rider ham er der slet ikk noget problem med det. Han har ikke ondt eller noget. Da han lige har haft kiroprakter.
Nogle derhar prøvet noget lignende? eller ved hvad man kan gøre?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pony vender røv hele tiden
  • #1   26. dec 2011 Er den tjekket af dyrlæge også - det jo ikke alt en kiropraktor kan se.

For mig lyder det til den forbinder at skulle lave noget med ubehag af den ene el. anden art. Den kan jo f.eks have maveproblemer, evt. mavesår.

• #2   26. dec 2011 Det lyder lidt som om den mangler respekt for dig fra jorden..
    Prøv og gå nogle ture med den, hvor den ikke har mulighed for at vende røv til dig.
    Min har gjordt det, udelukkende fordi han ikke respekterede mig.

• #3   26. dec 2011 Husk at lade hver med at forvent at han vender røv. smiley gå hen, åben boksen, og gå ind efter ham.. uden at tøve!:) hvis den stadig vender røv, når du går ind til den, så hav en pisk med, til at rykke hans røv væk fra dig, og når hans hoved vender mod dig, så giv ham en godbid smiley

Prøv at slutte af med, at når du har stildt ham ind i boksen, så hvis ham en godbid, og lok hans hoved lidt frem fra boksen, og gå mens han kigger frem efter godbiden smiley på den måde vil det sidste han husker være "jeg vil ud og ha godbiden" og det vil han huske til næste gang, og så kan du give ham godbiden når du tager ham ud af boksen næste gang smiley

• #4   26. dec 2011 Det med godbiden kan dog også vendes negativt. Hvis jeg har godbider og min pony vælger at "nu vil jeg altså have en" også han ikke får det, så endten bider han eller sparker.
    I stedet for at bruge en pisk (den kan man ikke rigtig flytte en hest med..) så tag en kost smiley

• #5   26. dec 2011 Jeg tror ikke han kan li dig, har du prøvet at blive venner med ham?

Altså være hans ven?

M

Kommentér på:
pony vender røv hele tiden

Annonce