{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

heste efterskoler {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er en pige på tretten år, som vil på heste efterskole efter niende. Jeg ved at der kan være ventelister, så vil gerne finde den heste efterskole som jeg måske skal gå på.
Jeg laver horsemanship, og det har jeg gjort i fire år, før det har jeg redet. Men jeg tager ikke rigtigt ridningen "seriøst," hvis i forstår. Jeg hygger mest med at gå turer med hestene, og springe lidt, og så lidt dressur. Men jeg er ikke rigtigt knyttet til noget, f.eks. dressur, spring eller western. Jeg er lidt til det hele. Jeg tager ikke ridningen så seriøst, jeg vil bare hygge mig og ride på mine heste. Jeg kunne måske godt tænke mig at blive bedre til at ride, det er også derfor at jeg gerne vil på hest efterskole. Men jeg kan dog godt finde ud af at ride xD Jeg mener selv at jeg sidder naturligt på hesten, og rider fint.
Men nok med det, jeg ville bare spørge om der er nogen som kunne anbefale noget, nær sjælland? Og gerne et sted hvor jeg evt. kan have to heste med(tænker bare på en lille shetlænder også måske en new forest.)
Jeg overvejer lidt brønderups heste efterskole, men jeg føler lidt at det er for firkantet, hvis i forstår. Men ellers et godt sted. Jeg kunne også godt tænke mig at der var nogle gode naturområder(da jeg tilbringer meget af min tid sammen med hestene ude i naturen.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heste efterskoler
  • #1   4. jan 2012 Det er meget sjælendt at efterskolerne tager to heste ind, og hvis de går...så er det jo rigtig dyrt... Har to veninder der er på efterskole med hest i jylland og min søster har også været der... 2500 pr. pony... smiley
    Men kender desværre ikke nogen på sjælland, men kan klart anbefale vestbirk, blidstrup og tronsø i jylland smiley

• #2   4. jan 2012 Der er også himmelbjergegnes natur og idræts efterskole mener jeg den hedder smiley Det er med islænder og hygge ridning. Har jeg hørt. Min søster har gået der, og det er et rigtig godt og hyggeligt sted. Men mange ture og spændende oplevelse i andre lande smiley

• #3   4. jan 2012 Okay, tak. Ja, det er meget dyrt. Men jeg nænner ikke at lade min lille shetlænder blive der hjemme smiley
    Det er ellers synd at der er så lang kørsel fra sjælland til Jylland, det kan jeg dsv. ikke byde mine heste på. Med mindre det er nødvendigt.
    Men tak fordi du gad at tage dig tid til at svare. smiley

• #4   4. jan 2012 www.efterskole.dk

så kan du søge efter ridning, og landsdel´:)

• #5   4. jan 2012 Tjae, hvis du vil lidt længere væk end sjælland, så er der feks. Øhavets efterskole, som ligger på langeland.

Underviseren for hestedelen hedder Malou Willumsen og ud fra hvad du skriver, så ville det vist være noget. Har lige fundet frem til hendes egen hjemmeside; http://www.ridudenbid.dk/

Og Øhavets hjemmeside er denne; http://oehav.dk/

Jeg bor ret tæt på, faktisk ville jeg kunne se stedet fra mit vindue, hvis der ikke var træer i vejen smiley Og jeg kan fortælle at det ligger ret godt - super tæt på vandet, skov og byen... Nå ja og festivalpladsen (hvor langelandsfestivalen bliver holdt), så gode turmuligheder er der.

Jeg er liiidt for gammel til efterskole, men vil rigtig gerne have min pony opstaldet der! 2 ridebaner - en med lys, som sku være ret god. Løsdrift og bokse og ja.. lige noget for mig =)

• #6   4. jan 2012 hvis du er meget til hms osv. skal du helt klart vælge velling efterskole! deres ridelærer er uddannet montey robberts ....

jeg vil selv anbefale skrødstrup efterskole. de har en RIGTIG dygtig ridelærer! hun er super sød, virkelig dygtig og ikke mindst en god kontaktperson.. det år jeg var på skrødstrup var hun som en mor for mig (har mistet min egen mor) alle de andre lærer er også meget dygtige. skolen er i sig selv super lækker! fede værelser, lækre lokaler, super lækker og stor ridehal og stald, med meget fede, store folde - der altid er græs på!!1

der er også svankjær efterskole. den er også rigtig god. dog var jeg kun på denne i 2 mdr. så kender den ikke så godt, men det nåede at lære, var super lækkert, og virkelig en fed oplevelse!

• #7   4. jan 2012 Velling efterskole hedder Fjordvang Ungdomsskole og træneren der oppe er ikke færdiguddannet ved Monty.

• #8   5. jan 2012 Selv om det er langt fra sjælland vil jeg anbefale Ranum efterskole i nordjylland. Der kan man komme til både dressur, spring og self. ride ture lige ud i naturen og ned på stranden.

Kommentér på:
heste efterskoler

Annonce