{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Svært at finde låner til hest? {{forumTopicSubject}}

Da jeg er studerende og det hele bare ikke kan hænge sammen, prøver jeg at låne min dressurhoppe ud. Men men jeg synes bare ikke rigtigt det virker som om, at der er et "marked" for det, vil folk bare hellere have deres "egen" (altså købe) hest? Eller er det alle de dårlige historier man hører, der gør at det ikke er så nemt?
Hvad mener i? Vil det være bedre at sætte hende til salg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at finde låner til hest?
  • #1   6. jan 2012 Synes os det er svært at finde en låner, har fået lidt tilbud, men selvom man har skrevet i teksten at den godt kan være lidt uartig skriver en rytter som vil have en 110% rolig hest :S
    Eller os er det alt for unge børn som skriver :S

Ja tilbud for jeg, men ikk fra nogen som jeg kan låne ham ud til desværre

• #3   6. jan 2012 Tror desværre det er samme problem med at sælge.
    Men udmedbart tror jeg det er lettere at låne ud vis man ikke er for kræse n med hvor i landet hesten udlånes til