{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Svært at finde låner til hest? {{forumTopicSubject}}

Da jeg er studerende og det hele bare ikke kan hænge sammen, prøver jeg at låne min dressurhoppe ud. Men men jeg synes bare ikke rigtigt det virker som om, at der er et "marked" for det, vil folk bare hellere have deres "egen" (altså købe) hest? Eller er det alle de dårlige historier man hører, der gør at det ikke er så nemt?
Hvad mener i? Vil det være bedre at sætte hende til salg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at finde låner til hest?
  • #1   6. jan 2012 Synes os det er svært at finde en låner, har fået lidt tilbud, men selvom man har skrevet i teksten at den godt kan være lidt uartig skriver en rytter som vil have en 110% rolig hest :S
    Eller os er det alt for unge børn som skriver :S

Ja tilbud for jeg, men ikk fra nogen som jeg kan låne ham ud til desværre

• #3   6. jan 2012 Tror desværre det er samme problem med at sælge.
    Men udmedbart tror jeg det er lettere at låne ud vis man ikke er for kræse n med hvor i landet hesten udlånes til

• #4   6. jan 2012 Ja det kan godt være der er noget om det med markedet - men burde jo bare tænke at lån netop er den bedste løsning når man ikke har penge til at købe en hest.... Ja det er heller ikke at der ikke er henvendelser, de virker bare slet ikke seriøse... Og nej jeg er ikke meget for salg pt, da jeg absolut ikke føler jeg er færdig med hende

• #5   6. jan 2012 Du skal bestemt ikke sælge hende mus.
    Har du prøvet at sætte hende på Heste-Nettet? Syntes tit folk der virker mere særiøse

• #6   6. jan 2012
    Kig på dine krav, måske de skal sættes lidt ned smiley

Jeg ville fx gerne låne en stor hest, men der er ikke mange der er interesserede i at låne hesten du i mindre end et år.

• #7   6. jan 2012 Jeg ville tusind gange hellere låne en hest, end at have min egen. Jeg vil ikke stå i den situation at jeg ikke kan få den solgt.
    Jeg forelskede mig i én hoppe fra Hobro, jeg selv bor på lolland. Det ville koste 2200,- at få fragtet den herned.
    Så det kommer nok også an på hvor i landet man bor. Udlåner vil også tit have den lidt tæt på, hvilket er helt forståeligt når man tænker på de få men forfærdelige eksempler på at låner ikke har passet hesten. smiley
    Held og lykke med at finde den helt rette!

• #9   6. jan 2012 Jeg syntes som låner at det er svært at finde den rigtige hest.

Jeg vil gerne låne min 2 stk hvor den ene skal kunne gå med en nybegynder. Men syntes ikke rigtig markedet er der. Den anden er til mig selv som er en erfaren rytter, men jeg ridder ikke stævner, men mest skovture også lidt dressur.
    Men mange udlåner vil gerne ha at låner opdater hestens kunnen i låne perioden.

• #10   6. jan 2012 I giver mig lidt mod igen smiley hvilke "krav" ville i hvis i stod i en lånesituation skræmme jer væk af? Jeg synes egentlig ikke mine krav er urimelige, men nogengange er det man selv synes jo ikke nødvendigvis rigtigt smiley

• #11   6. jan 2012 Det holder mig tilbage når folk skriver man SKAL kunne lb, la øvelser, da jeg aldrig har haft muligheden for at nå så langt (derfor jeg søger lånehest) men samtidig kan jeg godt forstå at udlånere vil have en rutineret og dygtig rytter, som kan hvis ikke flytte hestens kunnen, så i det mindste holde det ved lige. Håber du forstår smiley

• #12   6. jan 2012 Skriv hvis hun er sygeforsikret! Skæmmer mange (også forældre) at evt skulle betale en stor dyrlægeregning til en hest som ikke engang er ens egen.
    Jeg rider ikke ikke LB eller noget der ligner, men du kunne bløde det op med at du gerne ser at låner får undervisning indimellem.

• #13   6. jan 2012 Og tror iøvrigtr at det er helt almindeligt at det ikke er til hverken at sælge eller udlåne, når vejret er koldt og vådt. HOld ud til foråret - så får folk lyst igen... Tror det er præcis som med fx salg af motorsykler - det går istå fra okt til marts....

• #14   7. jan 2012 Enig med <b>» Maria Løkke .</b>, det kan skræmme med niveauet, også fordi mange måske ikke har redet stævner og kan have svært ved at vurdere deres eget niveau.

Men det største problem jeg har set, er tiden og afstanden.

Kommentér på:
Svært at finde låner til hest?

Annonce