{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Heste i sønderjylland {{forumTopicSubject}}

Heej HG
Jeg mangler eventuelt opstaldning til min hoppe i sønderjylland, men kender ikke rigtig nogen steder,

Kender i nogensteder i Sønderjylland hvor man kan få hesten opstaldet.
Har to krav
Højt til loftet
Ridehal

Ellers er alt andet underordnet. smiley

Vi snakker om fra Ribe- Tønder helst omrking Skærbæk smiley Kom endelig med nogen forslag om ris og ros til de forskellige steder i PB smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste i sønderjylland
  • #1   7. jan 2012 En skam at vi ik har nogen hal og plads til flere pt. smiley Roager Rideklub er ikke så dyr. Dejlige faciliteter og ok bokse smiley

• #2   7. jan 2012 Ottersbøl rideklub.
    Har udendørs ridebane + springbane og ridehal smiley

• #3   7. jan 2012 http://www.bredkaergaard.dk/31417145

Kender ikke rigtig noget til stedet, har kun været der ude en gang i forbindelse med at få min pony til smed, men stedet så rigtig lækkert ud smiley

• #4   7. jan 2012 Nu bor jeg selv i Ribe, og der mange steder man kan have hest i Ribe og omegn. Nu står jeg selv på stutteri Majlund, som nok er et af Ribes dyreste og bedste steder. De er alt fra god ridebane, til solarium. Det vil jeg klart anbefale. Men der er i alle prisklasser, dog pris = kvalitet smiley

• #5   7. jan 2012 Anna, Der er langt fra den anden side af Skærbæk til Ribe hver dag, smiley Men kunne selvfølgelig være en mulighed når jeg starter på skole igen smiley

Josefine. Havde faktisk også overvejet Roager, Hende der har Ariel i Ridning underviser derude, så håbede på at kunne forsætte der, men så vidt jeg kan se på hjemmesiden er det kun holdundervisning og der magter jeg ikke smiley

Til jer andre to, så kigger jeg lige på hjemmesiderne ;-D

• #6   7. jan 2012 Anna, Er det kun spring de gør i ? smiley

• #7   7. jan 2012 Nej det er en dressur stald, dog er der et par springtytter, også er der sådan en som mig som tager et babyspring til tider. Men vi har noget godt springudstyr smiley

• #8   7. jan 2012 Hvad er kravet til ridehus? Hvad skal prisen ca. ligge på? smiley

• #9   8. jan 2012 Der plejer også at være eneundervisning derude. Og når der er folk nok til det har vi Ole Linnet ude og undervise (berider).

Red ved ham sidste vinter. Der er bare et par stykker der har haft halte heste o.lign. de sidste par måneder, og jeg er flyttet deroppefra da jeg ikke længere kan ride andet end hyggeridning. Ellers plejer jeg også at være der i vinterhalvåret. Bor kun 5 km derfra. Kommer stadig derop af og til og min Angel står også deroppe. Christina Schmidt og Maiken har Angel (Som Christina og Maiken låner), Jolly og Daisy opstaldet deroppe. smiley

Jeg kan anbefale stedet i hvert fald. Der mangler bare flere folk derude.
    Så kan jeg også lege med dig smiley smiley hihi.

Men ang. holdundervisning så plejer der også at være enten Gitte eller Anita deroppefra som underviser ene-undervisning fornuftigt.

Er der mere du vil vide så siger du bare til smiley

Der er også en privat stald nogle få km fra rideskolen som har hal. Men ved ikke så meget om det - de har købt halm af os. Kan dog undersøge det smiley

• #10   8. jan 2012 uh - og der er også spring undervisning. smiley ^^

Jeg satser på at komme stærkt igen med at få redet på ROAR når jeg har født og igen kan lidt mere med hofte/lænd smiley

• #11   7. feb 2012 Jeg står i Roager og har været der i alle mine rideår (:
    Vi har :
    2 ridehaller
    3 udendørs dressur baner og 1-2 springbaner.
    2 stalden. den ene står der kun privar hest i .
    spring undervisning 1 gang i ugen og så kommer Ole linnet engang imellem og så har vi Gitte W som ene underviser (:

Kommentér på:
Heste i sønderjylland

Annonce