{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

er fuldstændig ødelagt... {{forumTopicSubject}}

jeg ved slet ikk hvad jeg skal gøre af mig selv.. jeg er fuldstændig ødelagt indeni... jeg har i et par måneder efterhånden haft halvpart på Blackie.. den mest fantastiske hest overhovedet.. (min mening)....

og efter jeg havde mistet pino troede jeg aldrig jeg skulle blive okay igen.. men det rettede blackie op på...

men så i går modtog jeg en besked fra stutteriet om at hun nu er blevet solgt.... hun bliver allerede hentet i morgen og jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op... er simpelthen så ked af det...!! og tro mig hvis det ikke var fordi vi stod og skulle betale indskud havde jeg selv købt hende... smiley

kan simpelthen ikke gøre op med mig selv om jeg skal tage op og sige farvel til hende eller have ladet vores sidste tur sammen være sidste gang jeg så hende.. for der var jo ikke de tanker indblandet som nu...

men vil jeg fortryde hvis ikke jeg tager op til hende???

undskyld hvis det blev lidt rodet, der flyver bare så mange ting rundt i hovedet på mig..... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er fuldstændig ødelagt...
  • #1   15. jan 2012 Trist.... smiley
    Men hvis jeg var dig vil jeg tage op og sige farvel, du vil komme til at fortryde det hvis du ikke gør det smiley
    Jeg fortryder stadig den dag idag, efter ca 17 år, at jeg ikke fik sagt farvel til en rigtig dejlig hest jeg engang red smiley
    Så kom afsted med dig, og husk på den tid i havde sammen smiley


  • #2   15. jan 2012 Jeg ville tage op og sige rigtig godt farvel...
    Trist for dig, håber du finder en anden dejlig hyp!;-/


  • #3   15. jan 2012 det vil jeg gøre så... men problemet er bare at jeg tror ikke på der nogensinde vil komme en ny hest og sætte samme præg på mig... :´(

  • #4   15. jan 2012 Jeg ville også få sagt farvel.
    Havde ikke engang fået noget atvide om at min part skulle sælges, før jeg kom hjem fra sommerferien 2009 og fik atvide at han var blevet sollgt. Jeg har aldrig fået sagt farvel til ham, og nu er han død.

    Det kan godt være at det bliver utrolig sørgeligt,
    men jeg ville være glad på dine vegne, at du har fået lov til at få den dejlige tid med hende. Ærgeligt at I så begge to skal videre nu, men sådan er livet smiley

    Held og lykke i fremtiden!


  • #5   15. jan 2012 Jeg ville tage op og sige farvel. Hvis det kan lade sig gøre kan du jo blive og se hvem de nye ejere er, så er det måske nok også lidt nemmere St holde kontakten med dem og hesten fremover smiley
    Håber du finder en ny hest du bliver lige så glad for smiley


  • #6   15. jan 2012 Hmm nu skal jeg ikke være negativ da jeg godt selv kednder føelsen af det du gennemgår .........=)

    jeg ville nok tage der op og græde sammen med hesten for at sige farvell til den men det er jo min mening =)

    held og lykke

    men men hvis man arbejder på et stitteri tænker jeg ogsså på at man ikke må knytte sig til de dyr man har i hænderne da de jo skal vider i verden....

    ved nu ikke om jeg har misforstået dit indlæg eller.....


  • #7   15. jan 2012 husk på: du troede ikke der kom en ny hest efter pino - men det gjorde der !! der kommer også en ny efter blackie smiley men få sagt farvel, få tudet lidt og hver glad for at hun skal til et nyt godt hjem og at det ikke er fordi hun skal aflives smiley

  • #8   15. jan 2012 Tinka: jeg misforstået skam ikk dit indlæg. smiley men tror du har misforstået. smiley jeg arbejder der ikke. Det er os en rideskole og jeg havde halvpart på blackie.

    Men mange tak fordi i alle er så forstående. Jeg prøver at samle mig sammen til at tage opog sige farvel men puha hvor er det dog hårdt og svært. Håber bare jeg når at samle mig nok inden i morgen.


Kommentér på:
er fuldstændig ødelagt...

Annonce