{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Muldyr {{forumTopicSubject}}

Jeg vil mene at det burde være tilladt for os brugere, at oprette muldyr her inde. Et muldyr er halvt hest, og nu har der været så stor debat fordi jeg har forsøgt at sætte et muldyr her ind. Folk hakkede hinanden ned da nogle var for at Lille Lyn skulle godkendes her inde, og nogle var imod. Eftersom en hjælpe-admin kommenterede så mange gange valgte jeg derfor at slette. Derfor sætter jeg til debat, hvorvidt det skal accepteres at muldyr sættes her ind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muldyr
  • #1   22. jan 2012 Hvis du mener Andreas Lille Lyn, LL er ikke et muldyr!

• #2   22. jan 2012 Aaaah oki smiley

• #3   22. jan 2012 Aamira Arabians - Det er lige netop derfor jeg har valgt at oprette dette emne. Jeg synes ikke at det er retfærdigt at muldyr m.m. ikke er tilladte her inde.

• #4   22. jan 2012 Det er forskellige arter.
    Det er langt fra samme dyr.

• #5   22. jan 2012 At den er halv hest gør jo lige netop at den er en hest (; Nej, den er ikke hest men den er heller ikke ingen hest.

• #6   22. jan 2012 syntes det er noget fis at den ikke kan oprettes den er et hov dyr og oven i købet halv hest og kan kan rides som alm hest kan ikke ved gud se hvad der skulle ske ved den er oprettet - syntes s.. sommetider der går lidt for meget snobberi i HG.

personligt syntes jeg det kunne være hyggeligt og sjovt at se æsler og muldyr her inde smiley

• #7   22. jan 2012 Der er jo formegentlig heller ikke nogen der har en ræv eller ulv på hundegalleri.

• #8   22. jan 2012 Ud over at nogen HAR ulv som et kæledyr, og der er en eller anden race som stammer direkte fra ulven smiley dem kan man godt oprette.. hooov

• #9   22. jan 2012 Alle hunde stammer fra ulven (:
    Og om man har den som kæledyr, er jo ikke ensbetydende med at man skal kunne oprette dem på et galleri. Og så håber jeg ikke det er i DK, du mener nogle holder ulv privat.

• #10   22. jan 2012 Det er et hestegalleri ikke et muldyr zebra eller noget andet galleri

• #11   22. jan 2012 Jeg er bestemt ikke herinde for at kigge på muldyr, æsler osv..
    Eller hører om dem..
    Jeg er her for at se på HESTE ikke krydninger

• #12   22. jan 2012 Heidi og Maria. I behøver ikke se på muldyrene, lige så vel som f.eks. jeg ikke gider glo på DV'er og andet?

• #13   22. jan 2012 Camilla L: Hvis du har lyst til at vise dit æsel frem herinde, så ser jeg absolut ingen problemer i det! Vi er vel i bund og grund herinde for at vise vores elskede dyr frem og udveksle meninger, gode råd osv. med andre ligesindede. Synes det andet er noget snobberi!

Opret du bare et fotoalbum, så skal jeg gerne være den første til at kommentere smiley

• #14   22. jan 2012 Camilla L
    Så du sku endt det forkerte sted tihi smiley
    Hed dette andre hovdyr end heste var jeg bestemt ikke kommet herinde, men nu det HESTEgalleri, derfor er jeg her..
    Hvis man ikk vil se på heste er man det forkerte sted smiley

• #15   22. jan 2012 Maria, altså nu har jeg selv også almindelige heste her inde, men du ved vel for fanden hvad jeg mener? Der er jo nogle racer man ikke gider at se på, så dem kigger man self ikke på. Sådan kunne i jo også bare gøre med muldyr, æsler og andet? ^^

• #16   22. jan 2012 Jeg synes faktisk det ville være OK at oprette dem herinde - ser det ikke som værre end at der på Gnavergalleri både er kaniner, deguer, marsvin, rottter osv, på samme galleri..

• #17   22. jan 2012 Camilla ro på, snakker ordenligt til dig så du behøver skam ikk bande for at blive hørt smiley kan skam sagtens læse hvad du skriver uden smiley

Nå men til sagen, regler er regler, og jeg har det bestemt fint med det, for det er jo et hestegalleri ikke et alle hovdyr galleri smiley

Det har været tilladt før, men er det ikke længere smiley

• #18   22. jan 2012 » CBW
    Så skal navnet herinde også laves om jo til hovdyrgalleri, for så er det ikke længere hestegalleri..

Ved gnavergalleri har de valgt at samle alle gnavere under en betegnelse som alle dyrerne er under smiley

Kan jo være der kommer et hovdyrgalleri en dag, men det er der ikk nu og indtil den dag sker må man nøjes med at sætte sine muldyr, æsler, zebra osv under fotoalbum, hvor man også kan vise sine dyr frem smiley

• #19   22. jan 2012 OH MY GOD!

Midt i min eksamenslæsning stødte jeg lige over tråden her - og jeg er imponeret! Eller.. forarget, måske nærmere.

Folk vader rundt i kategorierne (DV'er, ulve, gnavere og hovdyr) - måske der lige er et pigebarn eller mange som skal tjekke op på hvad det egentlig er de sidder og snakker om. Utroligt at kendskabet til anatomi, og ikke mindst indholdet af betegnelserne er så lille..

Nå, til temaets emne - herregud. Hestegalleri for heste. Fotoalbum til alt andet. Slut prut finale. Læs retningslinjerne for oprettelse!

Læs og forstå bøgerne eksisterer måske ikke længere i folkeskolen?

Tak for noget af et sidespring midt i min eksamenslæsning - det var.. tankevækkende smiley

• #20   22. jan 2012 Louise K
    En anden gang kig lige alder inden du kalder alle for folkeskoleelever:)
    Over halvdelen der skriver herinde er 18 eller langt over smiley

• #21   22. jan 2012 ja hallo man, vi er total voksne smiley

• #22   22. jan 2012 Men som nogen skriver er der kaniner på gnavergalleri, hvilket man kan sammenligne med zebraer på hestegalleri. Men nu er det jo bare sådan det er blevet lavet fra start af.

Men Louise K, hvad er der galt i at små pigebørn skal tjekke op på noget? Ny viden er vel aldrig dårlig? (:

• #23   22. jan 2012 Og så måtte jeg jo lige selv tjekke op på den med kaniner og gnavere. Og sørme nej, betegnelserne (kaniner og gnavere) er fra to forskellige ordener og rubriceres ikke sammen - længere!

Nu er det ikke fordi, man på nogen måde skal diskutere reglerne på HG - regler er nu en gang regler. MEN hvad de laver af regler på det ene galleri, kan man hænge det andet galleri op på.

Jeg kaldte ingen for folkeskoleelever, nærmere pigebørn, men jeg gik bare ikke ud fra at voksne mennesker generelt var SÅ uvidende, som der her gives udtryk for.

• #24   22. jan 2012 om kaniner er gnaver eller ej kan vel ikk gøre at vi er såååå uvidende som louise mener vi er :S

Og husk lige man kan ikke alle vide alt i verden selvom mange mener de gør

• #25   22. jan 2012 Nah - men det er egentlig også forståeligt. Tidligere har man jo haft fællesbetegnelse (i hvert fald i folkemunde), og den slags aftager jo ikke fra den ene dag til den anden.

Men men - kaniner og gnavere har utrolig mange fælles karakteristika (med undtagelse af et par tænder :-D).

Tilbage til pointen - om man vil det eller ej, så hører et muldyr og en zebra etc altså ikke hjemme på hestegalleri smiley

Kommentér på:
Muldyr

Annonce