{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på spore ?
  • #1   25. jan 2012 Med hjulene kan du ligesom "køre" spore op og ned af siden på hesten og kilde dem lidt..

• #2   25. jan 2012 vil man kunne undgå spore mærker på hesten af dem ved at de kan rolle ?

• #4   27. jan 2012 day dreamer

det ikke min hest som får mærker når jeg rider det en veninde jeg har så bare vist det hjalp så ville jeg sige det til hende smiley

• CB B
    CB B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 82
    #5   27. jan 2012 Ryttere med korte ben, kan give slidmærker på hestens sider, ikke fordi rytteren er ond mod hesten. Men fordi det passer med hesten bredeste del på maven, hvor schenklerne dermed ligger i konstant kontakt til hestens krop.
    Sker dette, kan der købes et "bandage" som man kan ride med, og dermed ikke give slidmærker.
    Jeg vil gerne understrege at fordi hesten er slidt på siderne, betyder det altså ikke at rytteren har redet med spidse spore, eller har hakket den ondt i sidderne...

Mht. Emnet så kan en rullesporer give et mere konkret korrekt signal, altsã et mere specifikt signal. En rullesporer kan også være blidere pã det sæt at den ikke behøves at gives direkte ind i siden på hesten, men rulles. Samtidigt findes der flere forskellige rullespore typer, nogle med takker, hjul og i forskellige størrelser.
    Mvh CBB

• CB B
    CB B Tilmeldt:
    sep 2009

#6   27. jan 2012 Mærkerne burde forsvinde, og hårene burde vokse ud igen, efter nogen tids ro. Samtidigt kan man få sprays og creme, som får hårene til at vokse hurtigere ud. Og er hårene forkert farve, så kan man farve dem.
    Netop i dnne tid er hetene mere følsomme, specielt om de er klippet. Dette ses også på at dæknerne ofte nu pludselig liderforskellige steder hor de ikke plejer at lide/skarve.

Er sved ikke fjernet fra hesten, kan dette også forværre irritationen.
    Samtidigt svæver der også en infektion rundt i disse tider, som gør at hestens yderste hudlag samt pels ryger af ved strigling, ridning ekls. Dette skal hesten have medicin for.

Mvh CBB

• CB B
    CB B Tilmeldt:
    sep 2009

#7   27. jan 2012 Vi prøver lige igen:
    Dette ses også på dæknerne som nu pludselig, slider forskellige steder, hvor de ikke plejer at slide/skarve

• #8   27. jan 2012 mange tak for jeres svar alle sammen smiley

Kommentér på:
forskel på spore ?

Annonce