{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Equine fusion boots {{forumTopicSubject}}

Lige et par spørgsmål til disse løbesko".

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=TQzuqpxDvNE&feature=endscreen

Er de lidt "skridsikre" - ved is/mudder?

Skaver de jeres? Går de anderledes med dem? Da jeg havde cavallo boots gik min MEGET anderledes, og blev halt til sidst..

Ingen problemer med tilpasning, uanset hvordan din hests hovtype er? Stejl, indfodet etc.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equine fusion boots
  • #1   25. jan 2012 Vi bruger dem....

    Den ene er en barfodet fuldblodshest, der er let indfodet og som har en nærmest trekantet hov med en meget bred dragt/stråleregion og en kort tå. Hesten har de sidste 2 år gået med fire sko, men grundet meget skøre og bløde hove og mange tabte sko, valgte vi at tage sko helt af. Hesten havde fri 2 måneder og rides nu i ridehus både med og uden boots.

    Den anden er en SKOET trakehner, der har en tendens til bukkehov på det ene forben og en mere flad og normal hov på det andet forben. Begge hove er dog meget små. Hesten er skoet med en firpunktsko med et kileindlæg i. Den har trådt utallige sko af - og forsøget med denne boot går ud på, at hesten skal have dem ovenpå sine jernsko på fold for at undgå flere tabte sko....og indtil videre fungerer det TOP!

    Ingen af vores heste har haft det der ligner gnavesår...og der har ikke været de store ændringer i deres bevægemønster. Jeg synes, det er en super boot, og den får mine anbefalinger smiley


Kommentér på:
Equine fusion boots

Annonce