{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

De fantasike pony - nu er man voksen uden amb {{forumTopicSubject}}

hehe uden ambitioner

tja efter a have siddet og set nogle af hg's video igennem med de piger og deres pony år, tænker jeg tilbage da man selv var pony rytter, intet ku vælte ens ambitioner, og man var igan hele tiden, for mit eget vedkommen red jeg dressur og spring havde beluga og senere i min pony år havde jeg 2 heste jeg sku gøre kler til man sku ride hest... og det gik da, men pludselig blev man voksen, fik børn, og nu... tja VIL da til at ride stævner men har ligesom ingen ambitioner om hvad jeg vil nå, som dengang....

så ja ens pony år er da helt sikkert guld værd!! ville ønske man indimellem ku tage ambitioner med, eller ikk mindst skrue tiden tilbage smiler

kender i den følelse... alle mine heste betyder noget for mig, men der er bare ligesom noget der aldrig slår pony tiden med Beluga...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De fantasike pony - nu er man voksen uden amb
  • #1   1. feb 2012 Kan kun give dig ret! Tænker tit tilbage på stævnerne med prins og Freja... Minderne er guld værd:-)
    Er dog aldrig helt vokset fra det, har en pony som jeg skal starte et par små hesten klasser med i år. Men nu er det ikke længere for at høste rosetter, bare for at vænne hende til stævnerne og for at komme afsted sammen min datter og prins.

• #2   1. feb 2012 Ja, men har også ponyer men vil ikk starte dem op mod heste smiley han er så også kun en shetter smiler... men welsh cob kommer da til a starte mod hestene men der kan hun sikkert også begå sig ok håber jeg...

men tiden var bare noget helt andet dengang...

• #3   1. feb 2012 godt nok er jeg kun 18aar, men er kaempe hoej, og stoppede foerst med at ride min pony da jeg blev 17aar men der naede mine ben ogsaa ham til under knaene....

har hest nu, men naar tiden og pengene er der skal jrg have pony igen, der er noget specielt ved de smaa

• #4   1. feb 2012 ååh nej, det må i ikke sige jeg har lige redet mit sidste pony år..

• #5   1. feb 2012 Line. Det er nu mere forskellen på (min personlige følelse) at jeg som ung pony rytter havde ambotioner om a jeg sku nå alle stævner og Nå a ride LA niveau færdig på pony...

men som voksen rytter og efter a have pause og 2 børn, har jeg bare ikke nogen ambitioner om noget jeg ska nå eller ride efter...

det har måske ikk så meget med alderen a gøre, men ambitionerne bliver skruet ned for flere af os, når vi får børn osv...

Kommentér på:
De fantasike pony - nu er man voksen uden amb

Annonce