De fantasike pony - nu er man voksen uden amb {{forumTopicSubject}}
hehe uden ambitioner
tja efter a have siddet og set nogle af hg's video igennem med de piger og deres pony år, tænker jeg tilbage da man selv var pony rytter, intet ku vælte ens ambitioner, og man var igan hele tiden, for mit eget vedkommen red jeg dressur og spring havde beluga og senere i min pony år havde jeg 2 heste jeg sku gøre kler til man sku ride hest... og det gik da, men pludselig blev man voksen, fik børn, og nu... tja VIL da til at ride stævner men har ligesom ingen ambitioner om hvad jeg vil nå, som dengang....
så ja ens pony år er da helt sikkert guld værd!! ville ønske man indimellem ku tage ambitioner med, eller ikk mindst skrue tiden tilbage smiler
kender i den følelse... alle mine heste betyder noget for mig, men der er bare ligesom noget der aldrig slår pony tiden med Beluga...
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 168 Svar: 957
Er dog aldrig helt vokset fra det, har en pony som jeg skal starte et par små hesten klasser med i år. Men nu er det ikke længere for at høste rosetter, bare for at vænne hende til stævnerne og for at komme afsted sammen min datter og prins.
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
men tiden var bare noget helt andet dengang...
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
har hest nu, men naar tiden og pengene er der skal jrg have pony igen, der er noget specielt ved de smaa
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 24 Svar: 75
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
men som voksen rytter og efter a have pause og 2 børn, har jeg bare ikke nogen ambitioner om noget jeg ska nå eller ride efter...
det har måske ikk så meget med alderen a gøre, men ambitionerne bliver skruet ned for flere af os, når vi får børn osv...
De fantasike pony - nu er man voksen uden amb