{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Nogen der kan hjælpe?? {{forumTopicSubject}}

Det er fordi, at jeg skal købe nyt dækken til min hest.

Jeg har tænkt mig at købe et dækken fra Horseware, kaldet Rhino wug - original turnout.

Min hest bruger normalt dækkener i str. 135 cm. Men de her dækkener findes i 130 og 140, osv. Så har jeg været inde på deres hjemmeside: www.horseware.com, og der er der en guide til at måle hvor stort dækkenet skal være.. Der står noget om, at man skal vælge dækkenet et nummer større end man plejer.. Jeg forstår det ikke helt...

Er der nogen der ved noget om horseware dækkener og deres størrelser, altså om det skal være større?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe??
  • #1   30. aug 2006 Så er det bedst og vælge den str der er over dit dækken dvs i dit tilfælde er det str 140..

  • #2   30. aug 2006 Jeg har selv købt en masse dækkener fra Horseware og har også købt det grønternede..

    Kat-o som normalt bruger str.135 fik det i en str. 140

    Det er nogle VILDT lækre dækkener i en super kvalitet..

    Hvis din hest har svært ved at fylde en 135 ud skal du nok nøjes med en 130 men hvis en 135 er lige til den lille side skal du tage det i en 140..

    Håber det hjalp..


  • #3   30. aug 2006 Tusind tak for hjælpen! ;o)

  • #4   30. aug 2006 Min bruger normalt 135 så jeg købte to i 140.. Så nu har min hest fået to kjoler.. Det ser ikke så kønt ud og alt for stort ud.. Men jeg køber så heller ikke noget fra HorseWare igen.. Synes de ligger underligt på hesten, og er ikke pengene værd.. smiley

  • #5   30. aug 2006 Hmm de er lidt lange i det deres dækner, og så er de ikke lavet efter at en pony på 125 ikke har helt så lange ben så de ligger lidt langt ned.
    Har selv købt 5 derfra og håber de kommer til at ligge bedre når de er brugt lidt. Men det virker som nogle rigtig dejlige dækner, hvad gælder kvaliteten...


  • karina bjerregaard a
    karina bjerregaard a Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   31. aug 2006 hej med jer jeg vil gerne sælge en dejlig vallak på 7 men der er et problem. han har været i ridning siden anden påske dag hos en slags hestevisker ploblemet var at han ikke ville have rytter op på sig eller ned hvad der er sket kan vi kun gætte os til.han er rød med fire sokker dejlig og omgænglig rigtig flotte bevægelser

Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe??

Annonce