{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Et godt råd {{forumTopicSubject}}

Når jeg lukker hestene ind om aftenen for at de skal have mad, bliver Anton total skør, og sparker efter Nicolaj når han går forbi hans boks. Hvis han ikke sparker, bider han. Hvordan vænner jeg ham af med det, for det er ret irriterende. Forleden ramte han boksvæggen, hvor jeg befandt mig lige bagved, jeg vil simpelhen ikke tolerere det. Et godt råd ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et godt råd
  • #1   1. sep 2006 Få en hjælper til at stille sig på "lur" når du så trækker forbi ham med den anden hest, laver hjælperen en lyd der distrhere ham så han ikke gør det, hjælper det ikke så tag sådan en forstøverflaske og sprøjt vand på ham hvis i bliver ved længe nok (det skal selvfølgeligt gøres i en længer periode og hver dag) finder han ud af det skal han ikke. i den tidliger stald havde vi også sådan en hest der nappet ud efter de andre når de gik forbi og der gjorde vi sådan det hjalp rimeli godt!

• #2   1. sep 2006 men husk at det skal komme promte fra hjælpere og ikke flere sekunder efter!

• #3   1. sep 2006 CC. det er for nemt, Anton er førerhest, og kommer altid først ind...Victor kommer ind næst og Nicolaj til sidst..Hvis jeg skal lave om på det, bliver der endnu flere problemer.Problemet ligger også i, at jeg som regel selv lukker hestene ind -og ud. og derfor ikke kan stå på vagt i stalden og distrahere ham.

• #4   1. sep 2006 hmm erdet allerede fra i kommer ind eller først når i er gået forbi? ellers kunne du jo have en lille flaske vand i hånden til selv at kaste efter ham. princippet i denne metode er at gøre ham forskrækket og få ham til at finde ud af at når han gør det kommer der en reaktion fra dig af... har lært det af en der studere hestepsykologi da jeg også havde store vanskeligheder med Charmeur at han bed efter mig når jeg striglet ham.... når han gjorde det klappet jeghænderne sammen foran mulen på ham så han lærte at der var en konsekvens ved det han gjorde og han ikke syntes det var rart uden englig at gøre ham fortræd i den forstand(hentyder til andre voldelige metoder)

• #5   1. sep 2006 Nej desværre står Anton i den 1.boks, og Victor står overfor, Nicolaj står i den bagerste boks. Jeg er slet ikke i tvivl om at det er fordi han vil fortælle at de skal holde sig væk fra hans mad...Han er meget lydhør, og blev meget forskrækket i går - fordi jeg meget mod mine principper, råbte af ham. Han kan ikke lide at få skældud. Jeg er sikker på at det nok skal stoppe, når de bliver vant til at komme ind, men jeg synes bare det skal stoppes nu, inden han kommer til at ramme en...

Kommentér på:
Et godt råd

Annonce