{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Den mishandlede hest der endelig fik fred...<3 {{forumTopicSubject}}

D. 7/2-2012 forlod den smukkeste hoppe denne jord. Hendes liv var ikke fair. Hun havde været igennem meget, som hun ikke burde have oplevet.
For 4 år og 8 mdr. siden købte vi denne hoppe på et marked af en hestehandler. Mange ville sige, det var et dårligt valg, men dette valg viste sig at være en rutschebanetur på godt og ondt.
Candy blev min bedste ven, og vi tilbragte 4 fantastiske år sammen, som jeg aldrig vil glemme...<3
Så for 8 mdr. siden så jeg mig nødsaget til at sælge hende, da jeg ikke kunne tilbyde hende et ordentligt liv, og heldigvis dukkede den rette person op, som jeg også kendte fra skolen. De købte hende, og her 8 mdr. siden, blev Candy sendt over regnbuebroen til de evige græsmarker smiley
Candy har haft et hårdt liv. Nu er hun fri for smerter, og har evigt fred smiley
Hun har været rideskolehest, og efter det solgt til en familie, som ikke passede hende ordentligt, og derved det jeg vil kalde mishandlet. Hun havde lange snabelhove, muk, hendes sommereksem var ikke passet, hendes tænder var slet ikke i orden, skind og ben, og stolede ikke rigtig på mennesker... smiley Det har langt fra været et fair liv hun havde, men jeg er glad for de sidste 4 år og 8 mdr. af hendes liv blev gode!<3 For det havde hun fortjent!<3

Denne video er lavet med tårer, og derfor betyder den meget for mig. Der er desværre mere eller mindre kun billeder i, men jeg har kun ét videoklip med hende, resten er billeder...<3
Men nyd videoen, og kom gerne med en kommentar, bare tænk på, at denne video betyder meget for mig, og dette kan være et ømt punkt..<3

Jeg ser helst ingen kommentar omkring det sidste billede i videoen, tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den mishandlede hest der endelig fik fred...<3
Kommentér på:
Den mishandlede hest der endelig fik fred...<3

Annonce