{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  equifirst forhandler nær næstved
  • #2   10. feb 2012 hej jane, mange tak. tror jeg vil prøve ,men der er da også linamix i foderet ikk ? jeg har noget fra eggersman nu med meget højt zinkindhold men synes pels er meget fedtet og meget skæl men det behøver jo ikke være foderet, men at hun har mega meget pels.:)

• #4   10. feb 2012 ja tror jeg vil prøve det andet, prøvede den fra eggersmann pga en anden i stalden havde en anden unghest der blev rigtig pæn på det med højt zinkindhold. og tog på. men tænker hun måske ikke kan optage det høje zink indhold og vil prøve noget andet smiley

• #6   11. feb 2012 har snakket med forretningen møllegårdens foder og jeg vil tro min unge araber skal have noget henad 1 kg og jeg kombinere med lucerne som jeg plejer også elers wrap smiley

• #8   11. feb 2012 Brug
    Mængden pr. hest er pr. 100 kg levende vægt og pr. dag i forhold til temperament og træningsstadiet, og der skal tilføjes min. 5-7 kg god kvalitetsgrovfoder (hø og strøelse).

Vedligehold – let arbejde 200 g – 300 g
    Let – medium arbejde 300 g – 400 g

• #9   11. feb 2012 så tænker hvis ma regner med at min unge vejer de 400 til 450 så må det blive ca 1 liter om dagen i vedligehold

Kommentér på:
equifirst forhandler nær næstved

Annonce