{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Edward Gal's debut på Romanov.. {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=N4ZpqiZ8yyU&feature=player_embedded
Det er vist ene af de første gange de viser sig sammen smiley Hvordan syntes i det gik?
Og så i forhold til Sune Hansen og Romanow: http://www.youtube.com/watch?v=W85KsddRmX4
Bare en tilfældig video jeg fandt smiley

Må jeg høre jeres mening?? For jeg syntes ærlig talt Sune gjorde det bedre, men det kan jo være det kommer for Edward smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Edward Gal's debut på Romanov..
  • #1   12. feb 2012 jeg syntes enlig også det så bedre ud med sune... men nu er forholdet med edward jo stadig temmelig ny, så det kan være det kommer.

• #2   12. feb 2012 Jeg blev lidt skuffet over Gal's præsentation, men jeg er sikker på de nok skal komme smiley
    Sune rider ham bedst lige der (Synes jeg) men synes bare Sune mangler det sidste.
    Det var svært at give plads til Helgstrand efter Pedersen, men han kunne.. Det kunne Sune ikke, også står vi her smiley

• #3   12. feb 2012 Den hest kan bare ikke klare det niveau, hvis du spørger mig. Dens bagpart kan ikke følge med, og så mener jeg ikke, at man kan forlange det af den.
    Jeg kan faktisk rigtig godt lide Sune Hansens ridestil. Den er okay-blød, og det var godt til en hest som Romanov, der ser meget sensibel og eksplosiv ud.

Der er alt for mange taktfejl under EG og bagbenene er endnu mere slatne end nogensinde før. Øv smiley

Men som sagt - den hest bør slet ikke gå det niveau, når den ikke sætter sig bedre bagtil.

• #4   12. feb 2012 Anna - kunne ikke være mere enig med dig!

Sune metode var genial til en hingst som Romanov, ikke for pressende og anspændt som den ser ud med Edward.

Ærger mig så meget over de valgte at sige farvel til Sune!

• #5   12. feb 2012 Jeg synes også klart, at Sune rider Romanov bedst. Romanov ser meget anspændt ud, og lidt for højtstillet i nakken, når han bliver redet af Edward Gal, hvor at det ser mere afslappet og let ud med Sune. Men, som i andre siger, det kan nå at komme, de skal vel også have lov til at lære hinanden at kende, som man selv skal med sin egen hest (:

• #6   12. feb 2012 Anna og Latimer 2

Kunne ikke være mere enig..

Romanov er sådan en herlig hest virkelig et flot dyr.. smiley

• #7   12. feb 2012 Nu har han jo også kun haft hesten et par måneder. De skal lige lære hinanden at kende. Han rider sikkert ikke på samme måde som Sune og det skal Romanov nok også lige vænne sig til

• #8   12. feb 2012 Sune rider den klart bedst. Nogen ekvipager fungerer bare sammen, mens andre aldrig finder kemien. Efter Kyra solgte Matador til Japan, så man jo heller ikke mere til ham.

• #9   12. feb 2012 100 gange pænere med Sune end med Gal.
    Sune sider meget pænere og det giver en meget flottere equipage smiley

• #10   12. feb 2012 Sune havde Romanov i lang tid, i forhold til hvad Edward har haft... Edward har altså kun haft ham i lidt over 3 mdr.. Jeg vil sige han jobber mere med å få bagben og sitte Romanov på røven, end hva Sune kunne klare. Og man kan egentlig ikke sammenligne et hingsteshow med et stævne. Romanov bliver meget stresset til hingsteshows, og putter sig og bliver utryg af at det sidder så mange mennesker så nære. Havde debuten været til et stævne ville det nok set meget bedre ud..

I skal os tænke på at Edward helt sikkert har meget præs på sig fra både media og Blue Hors, da hingsten ikke rigtig har prestert noget særligt siden Andreas, resutatmessig. Blue Hors driver en hingstestation, og at de så bryder sig meget om resultater er vel naturlig..
    Og den video er den første gang de er vist sammen, de er kun vist 1 gang.

Her er foresten en af de sidste videoer af Sune og Romanov, til herning 2011, og ikke en videofor 2 år siden..:
    http://www.youtube.com/watch?v=QcF6LInRPd0

Nej tak.. Dårlige bagben, og taktfejl her os.

Glæder mig til å se til sommer/efterår, når de har lært hinanden at kende lidt mer, og Edward har fået arbejdet mere med de bagben, røv og overlinje. Så måske Romanov er mere klar for nivauet.

• #11   12. feb 2012 Jeg er helt enig i at de skal have lov lige at finde hinanden, men syntes bare at Edward har en helt anden ridestil som ikke passer til Romanov, men som feks passer til han tidl. hest totilas.
    Men nu må man jo se hvad fremtiden bringer smiley

• #13   13. feb 2012 Synes helt sikkert at Sunes ridt på Romanov er bedst!
    Er fuldstændig enig med Anna og Latimer 2 :-).

-men nu har jeg heller aldrig været vildt fascineret af Edward Gal.

• Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 45
    #14   13. mar 2012 Den jeg optog lørdag eftermiddag
    http://www.youtube.com/watch?v=1NZH6uHzOw8

Kommentér på:
Edward Gal's debut på Romanov..

Annonce