{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Stil {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Hvis i skulle skrive en stil på ca. 1½ side. Computer skrevet. Om jeres start på en ny skole, som f.eks gymnasiet. Hvordan ville i så gøre?
Jeg er bare helt tom for ideer. Ved godt at i ikke kender mine føleleser, mine indtryk osv. Men mangler bare lidt ideer.
Aner ikke hvordan jeg skal starte. Vil gerne starte med en lille appetitvækker.... Men har ingen ideer. Nogle der har skulle skrive en opgave som min eller bare brænder inde med nogle gode fif eller erfaring...
På forhånd tak;)
-Ditte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stil
  • #1   3. sep 2006 Jeg plejer altid at starte midt inde i en hændelse. Fx. Jeg trådte ind ad døren, en duft af perbermynte kom væltende ind i min næse, alle de nye klassekamerater vendte sig om, det skete nærmest i slowmotion. Jeg var kommet forsent første skole dag. En pige tog tasken ned fra den tomme stol ved siden af hende.... Ovs. ovs. ovs.

    =) Det kan min dansk lærer godt lide .. Og husk også at beskrive omgivelserne fx lugten.. ;D


  • #2   3. sep 2006 Ja, ved godt hvad en essay er. Havde også tænkt lidt på det. Men aner ikke hvordan jeg skal starte det.
    Om jeg skal skrive noget i stil med:
    Et nyt kapitel i mit liv startede den dag jeg satte mine fødder på Stenhus Gymnasium....bla, bla, bla....

    Eller noget helt andet.....


  • #3   3. sep 2006 Det lyder godt !!!

  • #4   3. sep 2006 Jeg må prøve mig lidt frem så.. og tak for det! Hvis det er, vil i så læse det når jeg er færdig og give lidt respons hehe?

Kommentér på:
Stil

Annonce