svar ordenligt til hinanden!! {{forumTopicSubject}}
Hej.
jeg skrev et indlæg, hvor jeg fortalte om en fuldblods hest jeg har set ved lunderskov.
dette kommer af, at der er mange som tror at White Fang er falsk. Jeg er ikke sikker selv, men jeg fortalte bare hvad jeg havde set, og se hvilket svar jeg fik! :
"Så har du da godtnok øjnene med dig!
For hos landscentret for heste, der står for registring af heste i DK, OG har stævneresultater liggende fra de sidste mange år, der kender de ikke hesten!
Hverken som fuldblod eller som "pirat-kopi".
Men mon ikke dette også kan bortforklares???? Landscentet er jo nok ikke nået vejen til Lunderskov endnu. Eller øøøøøh?
Jeg holder fast i min mistanke, den hest er ikke dansk, ej heller importeret fra England.
Jeg tror mere på landscenteret oplysninger, end en eller anden ukendt pige.
Knuz Stjerne"
jeg er lidt fornærmet over det svar fra "Stjerne" for jeg fortalte bare kort om, hvad jeg havde "set" ikke hvad jeg troede!
i hendes besked omtaler hun mig, som værende en "ukendt pige"
muligvis for hende, men alligevel!
Jeg synes at man skal snakke ordenligt til hinanden, for det er der mange som ikke gør!
jeg ved at det er nemt at blive misforstået over skrift, men hold lige igen på jeres vrede!
jeg håber at der er nogle som vil tænke lidt over dette, for der bliver også brugt nogle være ord, fra tid til anden!
Hilsen Mette
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 34
kun "stjerne" har noget med mig at gøre!
men jeg ser mange som skriver "MEGET" grimt til hinaden ind i mellem.
hilsen Mette
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
Jeg synes også generelt at folk herinde bruger frygtelig meget tid på at nedrakke og beskylde. Jeg tror ikke det var meningen med det her galleri.
Desværre er det kendt blandt hestefolk, at man skal kende nogen som kender nogen for at opnå noget. Men hvad. Som det også er sagt... Foråret er kommet og vi får ikke noget ud af brok...
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
vi er nødt til ALLE at gøre HG til et godt sted at være, så det også i fremtiden eksisterer!!
mvh
Karina B
jan 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 34
vi må hjælpe hinanden med at få dette sted til at blive et bedre og glædeligt sted at "opholde" sig.
hilsen Mette
svar ordenligt til hinanden!!